آینده روشن با «مهار تورم و رشد تولید» محقق می شود

حجت الاسلام مدبر گفت: با «مهار تورم و رشد تولید»، دریچه آینده ای روشن تر برای مردم گشوده می شود.

حجت الاسلام محمدحسین مدبر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، با تبریک عیدنوروز و آغاز بهار طبیعت گفت: بار دیگر زمین رخت نو بر تن کرد تا زمزمه کلام پروردگار در قرآن کریم آرامش بخش دلها شود، هنگامی که می فرماید:وتری الجبال تحسبها جامدة و هی تمر مر السحاب «و می بینی کوهها را و گمان می کنی که ایستاده است در حالی که آنها مانند ابرها در حرکت هستند.

 

امام جمعه جهرم افزود: آنچه ما را برای رسیدن فصل بهار و برگزاری مراسم آغازین سال نو ترغیب می کند؛ علاوه بر سنت و آیین های تاریخی، فلسفه عید نوروز از دیدگاه اسلام و ائمه معصومین (ع) است که به این آیین رنگ و بوی اسلامی و معنوی داده است.

 

وی بیان کرد: امسال و با هم زمانی ماه مبارک رمضان نیز فرصتی مهیا شده تا بیش از پیش،مردمان آماده گردند تا گرد و غبار از خانه دل بزدایند و برای بهاری شدن دلها آماده شوند تا با تحول در طبیعت،احوالمان نیز به احسن الحال پیوند خورد.

 

به گفته حجت الاسلام مدبر آغاز بهار نمادی از رویش و جوشش در زندگی انسان است و نوید بخش این باور که هرسال با اراده جدید وانگیزه قوی تر می تواند به سمت رشد،تعالی و پیشرفت بیشتر حرکت و با ایمان به حقیقت هستی و الهام گرفتن از آن آینده و زندگی بهتری برای خود و دیگران خلق کند.

 

وی اظهار کرد: این رویش و جوشش را در ملت با بصیرت و فهیم ایران اسلامی، که به رغم مشکلات و توطئه های دشمنان توانسته تمامی تاریکی‌ و ظلمت‌ها را به نور و روشنایی تبدیل نماید و منشا بیداری اسلامی در جهان اسلام شود می توان مشاهده کرد‌.

 

امام جمعه جهرم ادامه داد: ملتی که صد البته خدمت به آنان در مسیر ایمان، تقوا،عمل صالح و تعهد و تخصص، بهترین حال را به همراه خواهد داشت و همانگونه که رهبر معظم انقلاب در شعار امسال بیان فرمودند بایستی با مهار تورم و رشد تولید، دریچه آینده ای روشن تر را برای آنان گشود.

 

کد خبر 1258465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha