ویژه برنامه‌های حرم حضرت فاطمه معصومه (س) در ماه مبارک رمضان

ویژه برنامه‌های حرم حضرت فاطمه معصومه (س) در ماه مبارک رمضان شامل، برنامه های قرآنی،نمایشگاه‌ها و مسابقات برای سنین مختلف اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، مناجات سحرگاهی اولین برنامه ماه مبارک رمضان در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) است که هر روز از طریق رادیو معارف پخش خواهد شد. ترتیل خوانی نوجوانان هر روز ساعت ۹ صبح در شبستان حضرت زهرا (س) برپا می‌شود همچنین ترتیل خوانی ویژه بانوان ساعت ۱۰ صبح در شبستان نجمه سلام الله علیها برگزار خواهد شد.

 

همچنین ترتیل خوانی عمومی با حضور اقشار مختلف مردم از مهمترین برنامه‌های قرآنی ماه مبارک عنوان است که این برنامه هر روز ساعت ۱۴ از طریق شبکه ۳ سیما و شبکه نور به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

 

 ترتیل خوانی حافظان و قاریان از برنامه‌های جدید امسال در ماه مبارک رمضان است که ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه درشبستان امام خمینی رحمة الله علیه برپا می شود.

 

همچنین اجرای مناجات خوانی با حضور سخنرانان و مداحان را ازدیگربرنامه‌های آستان مقدس در این ماه قران است که سخنران این مراسم هرشب حجت سلام مومنی و مناجات خوانی نیز با نوای حجت الاسلام ضیائی هر شب ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه در شبستان امام اجرا خواهد شد.

 

بر اساس این گزارش سفره‌های ساده افطاری ویژه زائران و مجاوران آستان مقدس از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان است که پیش بینی شده هر شب برای ۶ هزار نفر افطاری ساده تهیه و توزیع شود.

کد خبر 1258532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha