اجرای ۲۶ عنوان برنامه فرهنگی به همت میقات الرضا(ع) طبس

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس گفت: طی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۲۶ برنامه فرهنگی از جمله برگزاری محافل قرآنی با عنوان «عطر قرآن»، محفل شکوفه های رضوی، ایستگاه مشاوره با عنوان بهار زندگی و ایستگاه روایتگری شهدا اجرا می شود.

مهدی قاسم زاده-مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان فرصتی طلایی برای پرداختن به جهاد تبیین و اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی است.

 

وی با بیان اینکه طی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۲۶ برنامه فرهنگی به همت این آستان مقدس در طبس اجرا می شود، گفت: برگزاری مسابقات کتابخوانی جهاد تبیین و ماه رمضان و مراسمات سخنرانی با عنوان سبک زندگی و اجرای مراسم منبر نور از جمله این برنامه ها است.

 

قاسم زاده ادامه داد: با توجه به اینکه آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس میزبان زائران و مسافران بسیاری طی ایام نوروز است برای کودکان اقدام به راه اندازی ایستگاه بهترین عمو کرده ایم.

 

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس در ادامه بیان کرد: برگزاری محافل قرآنی با عنوان «عطر قرآن»، محفل شکوفه های رضوی و ایستگاه مشاوره با عنوان بهار زندگی و ایستگاه روایتگری شهدا از جمله مهم ترین برنامه های این ایام است.

 

وی با اشاره به مراسم گلشن وحی گفت: آیین ترتیل خوانی قرآن کریم با عنوان گلشن وحی همراه با تلاوت روزانه یک جز قرآن کریم توسط چهار نفر از قاریان برجسته استانی و کشوری در این آستان مقدس طی ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

 

قاسم زاده در پایان عنوان کرد: از جمله دیگر برنامه های این آستان مقدس طی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان می توان به کارگاه نورالهدی، مراسم سیده قریش، شب های آسمانی و عید بندگی و ضیافت افطاری اشاره کرد.

 

 

کد خبر 1258597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha