مجموعه‌های فرهنگی در راستای تحقق شعار سال به توجیه افکار عمومی بپردازند

حجت‌الاسلام آذرافروز، گفت: مجموعه‌های فرهنگی و مساجد باید در راستای تحقق شعار سال و کاهش مشکلات، ضمن توجیه افکار عمومی، به تببین بپردازند تا مردم سرمایه خود را به قسمت تولید و موارد مولدساز ببرند.

حجت‌الاسلام حسن آذرافروز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، با بیان اینکه مقام معظم رهبری از دهه‌های گذشته، اول هر سال شعاری را مطرح می‌کنند اظهار کرد: هدف از این شعارها این است که جهت‌گیری مسئولان و سیاستگذاران مشخص شود و تمام تمرکز را برای حل ایرادات، مشکلات و کمبودها قرار دهند و همچنین افکار عمومی و مردم را توجیه کرده و توجه آنها را نسبت به آن مشکل اساسی متوجه کند تا مردم هم به مسئولان یاری رسانند.

 

مسئول امور طلاب و دانش‌آموختگان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خوزستان، افزود: کشور ما نیز مانند سایر کشورها مشکلات زیادی دارد اما باید چیزی را به عنوان مشکل اساسی و اصلی قرار دارد که اگر آن مشکل حل شود، ده‌ها و صدها مشکل را با خود حل می‌کند.

 

وی با اشاره یه اینکه بیش از یک دهه است که شعار سال جنبه اقتصادی به ویژه در زمینه تولید، حمایت از کالای ملی، تولید ملی و مشکلات اقتصادی دارد اذعان کرد: امسال هم با توجه به فشار اقتصادی که بر روی مردم و سفره آنها وجود داشت، به عنوان «مهار تورم، رشد تولید» نامگذاری شد.

 

حجت‌الاسلام آذرافروز، تصریح کرد: با توجه به کم‌کاری‌ها به ویژه در دولت گذشته، جبران آن پرکاری دولت سیزدهم را نیاز دارد تا با کمک و همت مردم، شاهد کاهش و رفع مشکلات باشیم.

 

وی رفتن به سمت تولید را بهترین راه برای مهار تورم دانست و عنوان کرد: در سال گذشته تلاش‌های خوبی صورت گرفت و کارخانه‌های تعطیل زیادی به مدار تولید بازگشتند و رشد خوبی در مسائل تولیدی داشتیم و اکنون باید بیشتر تلاش شود.

 

مسئول امور طلاب و دانش‌آموختگان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خوزستان، بیان کرد: مجموعه‌های فرهنگی و مساجد باید در راستای تحقق شعار سال و کاهش مشکلات، ضمن توجیه افکار عمومی، به تببین بپردازند تا مردم سرمایه خود را به قسمت تولید و موارد مولدساز ببرند.

 

وی خاطر نشان کرد: مجموعه‌های فرهنگی می‌توانند از مسئولان مطالبه کنند تا مشکلات و قوانین و آئین‌‌نامه‌های دست و پاگیر را برطرف و اصلاح کنند و مسیر و راه تولید، هموار شود.

کد خبر 1258676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha