ماه رمضان ماه عشق ورزی ویژه خدا به بندگانش است

حجت‌الاسلام مهدوی با بیان اینکه در ماه رمضان سرمایه‌های وجودی انسان برکت داده می‌شوند گفت: ماه مبارک رمضان ماه عشق ورزی ویژه خدا به بندگانش است.

حجت‌الاسلام سعید مهدوی - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان - با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بیشتر از آنکه ماه عشق ورزی بندگان به خدا باشد ماه عشق ورزی ویژه خدا به بندگانش است گفت: خداوند متعال وقتی می‌خواهد عشق خود را به بندگانش ویژه نماید این را در قالب احکام می‌برد تا زمینه رشد انسان به عنوان خلیفه الله فراهم شود.

 

وی با بیان اینکه خداوند استعداد خلیفه اللهی را خودش در درون انسان قرار داده است اذعان کرد: در آخرین نماز جمعه ماه شعبان المعظم رسول خدا (ص) فرمود: ای مردم ماه خدا با برکت، رحمت و مغفرت به استقبال شما می‌آید و در واقع خداوند درصدد برکت دادن به سرمایه وجودی شماست.

 

مهدوی ابراز داشت: اگر انسان سرمایه‌های وجودی خویش را سوزانده و دچار خطا و گناه شده باشد به واسطه ماه مبارک رمضانی که خداوند متعال قرار داده زمینه بخشایش، رشد و برکت دادن به این سرمایه‌ها فراهم می‌شود. 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان رحمت و مهر را ویژگی دوم ماه میهمانی خداوند ذکر و خاطرنشان کرد: در نظام خلقت عشق پروردگار موج میزند، خداوند همیشه عاشق بوده و هست اما این عشق ورزی در ماه مبارک رمضان به طور ویژه تجلی پیدا می‌کند.

کد خبر 1258706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha