مستقل بودن رویکرد ایران با هم پیمانان خود در جبهه مقاومت است

حجت الاسلام اکبر افشارمنش گفت: رویکرد ایران با هم پیمانان خود در جبهه مقاوت طوری است که آنها مستقل باشند و روی پای خود بایستند مانند حزب الله لبنان و انصار الله یمن که امروز مستقل هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۴ فروردین ماه) حجت الاسلام اکبر افشارمنش، ضمن تبریک حلول ماه رمضان، گفت:از بهار درس خدا شناسی، معاد و ولایت مداری می گیریم.

امام جمعه رودبار جنوب خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی به عنوان فرزانه ای حکیم، امسال را، سال مهار تورم و رشد تولید نام گذاری کردند.

وی با بیان این مطلب که تا تورم مهار نشود تولیدی در کار نخواهد بود، تصریح کرد: دولتمردان نسبت به رشد تولید و تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش بیشتری کنند و بین تولید و مصرف در کشور تناسب به وجود آورند.

حجت الاسلام افشارمنش اظهار کرد: سال ۱۴۰۱ حوادث تلخ و شیرین زیادی بهمراه داشت، حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله که خسارات زیادی را در پی داشت بنابراین با توجه به بحران خیز بودن کشور ما، ستاد بحران باید تبدیل به قرارگاهی ملی شود.

خطیب جمعه رودبار جنوب عنوان کرد: از آنجایی که دشمنان ملت ما را نمی شناسند بنابراین دچار اشتباه محاسباتی شده و در همه فتنه ها و توطئه ها شکست می خورند.

وی بیان کرد: ملت ما در سال ۱۴۰۱ در تشییع شهدای امنیت، راهپیمایی ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن حضور باشکوهی داشته و خوش درخشید و نشان دادند که پای کار این نظام و انقلاب هستند.

حجت الاسلام افشارمنش خاطرنشان کرد: در سالی که گذشت مهار کرونا، کاهش بدهی های دولت، راه اندازی کارگاه های تولیدی، گسترش روابط با همسایگان، افتتاح فاز ۱۴ پارس جنوبی از نقاط قوت کشور ما بود.

امام جمعه رودبار جنوب تصریح کرد: رویکرد ایران با هم پیمانان خود در جبهه مقاوت طوری است که آنها مستقل باشند و روی پای خود بایستند مانند حزب الله لبنان و انصار الله یمن که امروز مستقل هستند.

وی آمار فوتی های ناشی از تصادف را نگران کننده خواند و گفت:  که جا دارد مردم بیشتر  قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

کد خبر 1258737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha