همه مسئولان در «مهار تورم و رشد تولید» همکاری کنند

آیت الله نورمفیدی گفت: مردم در معیشت مشکل دارند، تقاضای ما از همه مسئولان کشور، دولت، مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و کسانی که دستی در کار دارند باید دست به دست هم دهند تا مشکلات اقتصادی جامعه ما حل شود تا این مردم احساس خوشحالی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز (جمعه ۴ فروردین) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان با تبریک عید نوروز گفت: امسال عید نوروز ما با عید معنویت و بهار قرآن یعنی ماه مبارک رمضان مقارن و همزمان شده است و امیدواریم این سال برای کشور ما مبارک باشد و مشکلات کشور حل شود.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان افزود: باید در این ایام از نظر معنویت و بندگی خدا سعی کنیم به مقام قرب الهی هم نائل شویم.

 

وی با بیان اینکه دنیا و آخرت ارتباط مستحکمی با هم دارند، ادامه داد: اگر زندگی انسان با رابطه با خدا توام باشد زندگی خوبی است.

 

آیت الله نورمفیدی با اشاره به نامگذاری امسال به نام «مهار تورم و رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری، گفت: معظم له چند سالی است به مسائل اقتصادی اشاره دارند و عناوین سال را مسائل اقتصادی بیان می کنند.

 

وی اظهارداشت: دولت برآمده از معارف اسلامی به مسائل دنیوی مردم هم اهمیت می دهد.

 

امام جمعه گرگان با بیان اینکه جامعه ما گرفتار مشکلات اقتصادی هستند، گفت: مردم در معیشت مشکل دارند، تقاضای ما از همه مسئولان کشور، دولت، مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و کسانی که دستی در کار دارند باید دست به دست هم دهند تا مشکلات اقتصادی جامعه ما حل شود تا این مردم احساس خوشحالی کنند.

 

وی افزود: انتظار است که امسال، سال مهار تورم باشد و این گرانی های افسارگسیخته مهار شود، این تورم و گرانی ها مهار شود و همچنین مسئله رونق تولید باید در همه زندگی ها اجرا شود تا مردم اقبال به خرید تولیدات خارجی پیدا نکنند.

 

 

 

کد خبر 1258767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha