نامگذاری سال‌ها نشان‌دهنده دغدغه امام امت برای اشتغال‌زایی و تولید است

حجت‌الاسلام فلاح به نامگذاری سال با عنوان« مهار تورم - رشد تولید» اشاره کرد و گفت: نامگذاری سال‌ها در یک دهه اخیر توسط مقام معظم رهبری نشان دهنده دغدغه امام امت برای اشتغال‌زایی و تولید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام ابراهیم فلاح - امام جمعه بخش کرگانرود تالش در خطبه‌های نماز جمعه این بخش با دعوت نمازگزاران به تفوای الهی،اظهارکرد: تقوا یعنی اینکه انسان خدا را در کارهای خود ناظر ببیند و اعمال شایسته انجام دهد .

 

وی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، افزود: ماه رمضان ماهی است که با فضیلت‌ترین و بالاترین ماه خداست و در این ماه انسان به مهمانی خداوند فراخوانده شده است.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش تصریح‌کرد: انسان با تقوا در این ماه پربرکت نفس‌هایش تسبیح است و هم خوابش عبادت و عملش مقبول حق و دعایش مستجاب است.

 

حجت‌الاسلام فلاح از نمازگزاران خواستند در این ماه پرفضیلت برای فرج امام زمان(عج) و برای جامعه اسلامی و جوانان دعا کنند .

 

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش با تبریک سال نو و با اشاره به نامگذاری سال با عنوان« مهار تورم - رشد تولید»، ادامه داد: نامگذاری سال‌ها در یک دهه اخیر توسط مقام معظم رهبری نشان دهنده دغدغه امام امت برای اشتغال‌زایی و تولید است.

 

وی با اشاره به اینکه ما در جنگ اقتصادی هستیم و سال ۱۴۰۱ دارای فراز و نشیب‌هایی بود، تصریح‌کرد: این فراز و نشیب‌ها تلخی‌ها و شیرینی‌هایی به همراه داشت که باعث شناخت دشمن و پیروزی با حضور مردم و مسئولین در صحنه که منجر به شکست دشمن شد و همچنین مذاکره با عزت و با همدلی دولت و ملت با عربستان بود.

 

حجت‌الاسلام فلاح ادامه داد: این مذاکره نشان دهنده کنار گذاشتن آرمان‌های ایران نیست، بلکه ما پایبند آرمان های‌مان هستیم.

 

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش با بیان‌اینکه امر به معروف فقط مختص به نماز و روزه نیست بلکه رعایت حقوق دیگران در همه امور و به خصوص در رانندگی در این ایام  نیز می‌باشد، اظهارکرد: خداوند ناظر و اعمال ماست چنانچه فرشتگان را مامور این کار کرده است.

کد خبر 1258773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha