مسجد امام باقر (ع) فسا میزبان برنامه «ضیافت مطهر» در ماه میهمانی خدا

برنامه «ضیافت مطهر» به همت مسجد امام محمد باقر (ع) و همکاری اداره کتابخانه های عمومی فسا در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، برنامه «ضیافت مطهر» عنوان برنامه ای است که به همت اهالی مسجد امام محمد باقر (ع) فسا با همکاری اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان به اجرا در آمده است.

 

این برنامه که به معرفی کتاب های شهید آیت الله مطهری پرداخته با عنوان «۷ روز با ۷ کتاب از شهید مطهری» از  سوم فرودین ماه آغاز شده و تا دهم فروردین هر روز بعد از نماز ظهر و عصر (حوالی ساعت ۱۲:۴۵) ادامه دارد.

 

آزادی معنوی، انسان کامل، جاذبه و دافعه علی علیه‌السلام، سیری در سیره ائمه اطهار، سیری در سیره نبوی، مسأله حجاب و حماسه حسینی از جمله آثار شهید استاد مطهری است که در جریان برنامه «ضیافت مطهر» توسط محمد رستم پور مدیر کل پژوهش خبرگزاری ایرنا و استاد حوزه و دانشگاه معرفی و تبیین می شوند.

 

همچنین در حاشیه این برنامه کتاب‌های شهید مطهری نیز با تخفیف ویژه به دوستداران کتاب عرضه می شود؛ ضمن اینکه به شرکت کنندگان در این برنامه گواهی معتبر اعطا می شود.

 

محل برگزاری برنامه «ضیافت مطهر» مسجد امام محمد باقر (ع) واقع در خیابان معلم است و علاقمندان به شرکت مجازی در این دوره، می توانند هر روز در ساعت مقرر از طریق نشانی https://www.skyroom.online/ch/farspl/fasapl و با انتخاب گزینه میهمان وارد شده و به صورت زنده این برنامه را مشاهده کنند.

کد خبر 1258889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha