توسعه و رونق تولید، مهم‌ترین عامل نجات اقتصاد کشور/ دانشگاه‌ها سهم زیادی در افزایش تولید دارند

حجت‌الاسلام طاهری با اشاره به اهمیت مسائل اقتصادی و دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در این باره، تاکید کرد: مهم‌ترین عامل نجات اقتصاد کشور، توسعه و رونق تولید و کاهش نرخ تورم است.

حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان با اشاره به شعار امسال «مهار تورم، رشد تولید» اظهارکرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته، شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در باب موضوعات اقتصادی و رفع مسائل و مشکلات این حوزه است.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان با بیان اینکه مسئولان و همه مردم نسبت به تحقق شعار سال مسئولیت دارند، گفت: تکلیف مسئولان روشن است و باید پیگیری و تحقق شعار سال که مطالبه رهبر انقلاب و مردم است را در اولویت اقدامات خود قرار دهند.

 

وی با تاکید بر حذف موانع دست و پاگیر از مسیر تولید، تصریح کرد: مهم‌ترین عامل نجات اقتصاد کشور از شرایط کنونی، توسعه و رونق تولید است که البته الزامات خاص به خود را دارد.

 

حجت‌الاسلام طاهری بیان کرد: یکی از آسیب‌های بخش تولید، مسئله تورم است که با اقدامات و تلاش مضاعف دولتمردان در ماه‌های گذشته، تا حدودی جلوی افزایش تورم‌ گرفته شد و لازم است تلاش‌های دولت مردمی سیزدهم، با قوت ادامه یابد.

 

وی در خصوص نقش دانشگاه‌ها در تحقق شعار سال نیز گفت: رونق فعالیت‌های دانش‌بنیان در دانشگاه‌ها می‌تواند به توسعه و رونق تولید کمک کند و ما نیز در دانشگاه آزاد اسلامی گلستان تلاش خود را برای تحقق شعار به‌کار خواهیم گرفت.

 

کد خبر 1258895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha