یاد و نام شهدا راهگشای مسیر سعادت جامعه است

اسدی با بیان اینکه یاد و نام شهدا راهگشاری مسیر سعادت جامعه است، گفت: تبیین راه شهدا نقش مهمی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین نسل جوان دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام،  مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام در دیدار با سرپرست  مدیریت تعاون و روستایی این استان، اظهار کرد: شهدا و ایثارگران به عنوان ضامن امنیت و راهگشای مسیر سعادتمندی ما بعد از انقلاب بوده اند.

 

جمال اسدی تصریح کرد: تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران که با درک ضرورت و لزوم دفاع از وطن، به ندای «هل من ناصر ینصرنی» حضرت امام خمینی(ره) لبیک گفتند و با الهام از مفاهیم والای جهاد و شهادت و نثار جان خویش، الفبای جوانمردی، ایثار و عدالت را معنا بخشیدند.

 

وی افزود: یاد و نام شهدا حلقه مففوده جامعه کنونی به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان هستند و انس این قشر با شهدا و آرمان های والای شهدا ضروری است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام یادآور شد: امروز بایستی با بهره گیری از سیره و راه شهدا، در راستای مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان تلاش کرد و پیوند نسل جوان با سیره شهدا، سدی محکم در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان علیه ارزش ها و باورهای دینی و اسلامی خواهد بود.

کد خبر 1258905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha