برنامه های قرآنی محور فعالیت های کانون های مساجد ایلام در ماه رمضان

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی و دینی در سطح مساجد استان در ایام ماه مبارک رمضان، گفت: برنامه های قرآنی محور فعالیت های کانون های مساجد در ایام ماه مبارک رمضان است.

حجت الاسلام علی چراغی پور، ظهر امروز(۶ فروردین) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در سطح ۳۰۷ کانون فرهنگی و هنری مسجد در نقاط مختلف شهری و روستایی در این استان برگزار می شود.

 

  وی افزود: اجرای طرح جز خوانی قرآن کریم، برگزاری محافل انس با قرآن، طرح تفسیر قرآن، برگزاری جلسات سنتی قرآن کریم و آموزش قرآن ویژه کودکان و نوجوانان از جمله برنامه ها و فعالیت های کانون های مساجد در ماه مبارک رمضان خواهد بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با اشاره به طرح شکل‌گیری پایگاه‌های قرآنی در سطح مساجد،از آمادگی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام در راستای اجرای این مهم خبر داد.

 

وی، همچنین اجرای طرح «سفره های کریمانه »در ماه مبارک رمضان، بازدید از کانون های فرهنگی و هنری مساجد و تجلیل از فعالان قرآنی کانون ها را از دیگر فعالیت های برنامه ریزی شده در ماه مبارک رمضان در سطح استان ایلام برشمرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان ایلام، در ادامه توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی، شناسایی و جذب استعدادهای قرآنی، برنامه ریزی با هدف محور قرار گرفتن مساجد در فعالیت های مختلف فرهنگی و دینی در جامعه را از دیگر اهداف اجرای این ویژه برنامه های قرآنی در استان ایلام بیان کرد. .

 

حجت‌الاسلام و المسلمین چراغی پور در پایان با اشاره به ظرفیت‌های ارزشمند قرآنی در سطح کانون‌های مساجد، بر تقویت و حمایت از این برنامه ها  در راستای جاری و ساری شدن فرهنگ قرآنی در جامعه تاکید کرد.

کد خبر 1259018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha