برنامه دستگاه های اجرایی برای تحقق شعار سال پیگیری می شود

فداکار با تاکید بر اینکه وظیفه ما در اجرا کمک به تحقق شعار سال است؛ گفت: برنامه دستگاه های اجرایی برای تحقق شعار سال پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدمهدی فداکار، دوشنبه(۷ فروردین) در اولین جلسه شورای اداری استان در سال جدید با تاکید بر اینکه وظیفه ما در اجرا کمک به تحقق شعار سال است؛ افزود: برای بهبود معیشت باید شغل ایجاد کرد که مقدمه آن سرمایه گذاری است.

 

 

استاندار کرمان با بیان اینکه همه مسئولیت دارند تا کار مردم انجام شود؛ افزود: برنامه دستگاه های اجرایی برای تحقق شعار سال پیگیری می شود.

 

 

وی با تاکید بر پرهیز از جزیره ای عمل کردن و لزوم  متمرکز شدن برای رفع موانع برای پیشبرد کارها؛ شاخص های کسب و کار استان افزایش یافته اما رتبه خوبی نداریم و باید از ظرفیت های قانونی استفاده و به رفع مشکلات کمک کنیم.

 

 

فداکار در ادامه با اشاره به توقف تولید قابل توجه در معدن مس درآلو گفت: این معدن حدود هفت ماه آماده بهره برداری است اما گرفتار سه دستگاه اجرایی شده و این در حالی است که این معدن سالانه ظرفیت ۳۰ هزار تن معادل ۳۰۰ میلیون دلار خواهد داشت و این به دلیل جزیره ای فکر کردن و عمل کردن است.

 

 

وی ادامه داد: برای راه اندازی این معدن چند هزار میلیارد سرمایه گذاری شده اما به دلیل بخشی نگاری همچنان مانده است و طی این مدت اجازه تولید ۲۰۰ میلیون دلار داده نشده و تولید نباید اینگونه باشد.

 

 

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: در حالیکه خانواده ها نگران اشتغال فرزندان خود و جوانان بیکار هساند اما مجموعه ای با این وسعت گرفتار شده است‌.

 

 

وی در پایان بر همکاری فرمانداران و بخشداران برای کمک به برگزاری جشن گلریزان تاکید کرد.
 

 

محمدمهدی زاهدی هم با بیان اینکه مردم ولایتمدار، بصیر و انقلابی، سرمایه خوبی هستند؛ افزود: مسئولیت سنگینی برای خدمت رسانی به این مردم داریم تا مطالبه، امر و حکم شرعی رهبری مبنی بر مهار تورم و رشد تولید به خوبی انجام شود.

 

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: معیشت و سفره مردم دچار مشکل شده و جوانان می خواهند ازدواج، مسکن و اشتغال داشته باشند لذا مهار تورم و رشد تولید از ضروریات است.

 

 

وی با اشاره به اینکه در چنین شرایطی وظیفه سنگینی به دوش همه ما است؛ گفت: حتماً که استاندار در این زمینه مطالبه گری دارد تا همه دست به دست هم داده و فرمایش و امر رهبری را تحقق ببخشیم.

کد خبر 1259116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha