تهیه و توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان شازندی

همزمان باماه مبارک رمضان ۱۳۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح کمک مومنانه تهیه و در بین نیازمندان شازندی توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سرهنگ رشید اکبری ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و تقارن این ماه مبارک با ایام نوروز، گفت: همزمان با این ایام یک هزار و 300 بسته معیشتی در قالب طرح کمک مومنانه تهیه و در بین نیازمندان شهرستان شازند توزیع می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه شازند با اشاره به اینکه کمک و یاری رساندن به مردم به ویژه نیازمندان و محرومین یکی از برنامه های ماه رمضان بسیج است، افزود: رزمایش خدمت بی منت توسط گروه های جهادی رضویون، شهید محمد بلباسی و شهدای عباس آباد از روز گذشته آغاز شده و گروه های جهادی به بسته بندی بسته های معیشتی جهت توزیع آن پرداختند.

 

وی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج هر ساله در قالب گروه های جهادی مختلف اقدام به محرومیت زدائی و یاری رسانی به محرومین و مستمندان می کنند، ادامه داد: این فعالیت ها در قالب مختلف از جمله توزیع بسته های معیشتی، اطعام و ساخت و ساز و تعمیر منازل خانواده‌های کم برخوردار  انجام می شود.

 

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: امسال نیز به یاری خدای متعال توانستیم تعداد 1300 بسته معیشتی کمک مومنانه را تهیه کنیم که ارزش ریالی هر بسته قریب به یک میلیون تومان است.

 

فرمانده سپاه ناحیه شازند با تاکید بر اینکه در سال جدید برنامه های جامعی در راستای تحقق شعار سال خواهیم داشت، گفت: به یاری خدا با حمایت روزافزون بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی،کارگاه های اشتغالزایی و کارآفرینی شاهد رشد روزافزونی در سطح شهرستان شازند خواهیم بود.

کد خبر 1259501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha