انقلاب ایران با ادبیات اسلامی جدید در مقابل استکبار جهانی ایستاد

حجت الاسلام غبیشاوی، با بیان اینکه انقلاب ایران با ادبیات اسلامی جدید در مقابل استکبار جهانی ایستاد، گفت: مردم ایران با رای بله به جمهوری اسلامی مردم سالاری دینی را انتخاب و در این مسیر جانفشانی و خون‌های زیادی را تقدیم انقلاب و اسلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، ظهر امروز (جمعه ۱۱ فروردین ماه) در آئین عبادی سیاسی خطبه های نماز جمعه آبادان که در مصلای ثامن الائمه (ع) این شهر برگزار شد، ضمن بیان قبولی طاعات و عبادات همه مومنان در ماه پر فضیلت رمضان، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان بهار معنویت و اوج بندگی مسلمانان است.

 

خطیب نماز جمعه آبادان، افزود: همانگونه که بهار طبیعت حیات طبیعی را به نمایش می‌گذارد، بهار فطرت هم زمینه شکوفایی فطرت را فراهم می‌آورد.

 

وی در بخشی از سخنات خود با تبریک فرارسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، تصریح کرد: انقلاب ایران با ادبیات اسلامی جدید در مقابل استکبار جهانی ایستاده و آن را به جهان معرفی کرده است.

 

حجت الاسلام غبیشاوی، مردم ایران را اسلام خواه و عاشق دین و شریعت اسلام خواند و بیان کرد: مردم ایران با رای بله به جمهوری اسلامی مردم سالاری دینی را انتخاب و در این مسیر جانفشانی و خون‌های زیادی را تقدیم انقلاب و اسلام کردند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تقارن روز طبیعت سیزده‌هم فروردین و ماه مبارک رمضان اشاره کرد و ابراز داشت: خانواده‌ها در این روز شئونات اسلامی و حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کنند.

 

امام جمعه آبادان، همچنین خواستار توجه به طبیعت و محیط زیست شد و تاکید کرد: مسئله حفظ طبیعت و محیط زیست خواسته همه اقشار جامعه است و مردم باید همواره به این موضوع توجه کنند.

 

کد خبر 1259627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha