هدف جمهوری اسلامی عبودیت الهی و اجرای قسط و عدل است

حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه هدف عمده جمهوری اسلامی عبودیت الهی و اجرای قسط و عدل است، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب طاغوت از کشور بیرون شد هرچند دسیسه های دشمنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۱۱ فروردین) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، بر توجه به قرآن و محافل قرآنی در ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: محافل خانگی قرآن باعث برکت در زندگی می شود لذا باید هرچه می توان آن ها را گسترش داد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، افزود: این روز یک ایده و برنامه بزرگ محقق شد که مورد نظر و هدف همه انبیاء بود.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه هدف عمده جمهوری اسلامی عبودیت الهی و اجرای قسط و عدل است، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب طاغوت از کشور بیرون شد هرچند دسیسه های دشمنان ادامه دارد.

 

حجت الاسلام نکونام با اشاره به تلاش های دولتمردان و مسئولان استان برای رفع محرومیت ها، تصریح کرد: در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان اعتبارات خوبی تصویب شد که می تواند به رشد استان کمک کند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به روز طبیعت و حفظ حرمت روزه داران، تصریح کرد: حجاب یک قانون الهی است که همه موظف به رعایت آن هستند لذا نباید آن را زیرپا بگذاریم.

 

کد خبر 1259633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha