اقتدار جمهوری اسلامی به پشتوانه مردمی است

حجت‌الاسلام محمدیان، با اشاره به اینکه اقتدار جمهوری اسلامی به پشتوانه مردمی است و دشمن به شدت از این مسئله هراس دارد گفت: تمامی هجمه‌ها، تحریم‌ها و جنگ‌های سخت و نرم دشمنان با سپر مردم مواجه شده و شکست خورده‌اند.

حجت‌الاسلام احمد محمدیان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، ضمن گرامیداشت و تبریک به مناسبت فرارسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: مردم کشورمان در روز ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و بیش از ۹۸ درصد در این رفراندوم به جمهوری اسلامی آری گفتند.

 

امام جمعه موقت اندیمشک، با بیان اينکه جمهوری به معنای توده مردم است و مردم سرنوشت کشورشان را به دست خود رقم می‌زنند افزود: قالب جمعیت کشور ما مسلمان و با حاکمانی مسلمان و شعائر اسلامی است که باید حکومت بر مبنای اسلام قدم بردارد.

 

وی با اشاره به اینکه اقتدار جمهوری اسلامی به پشتوانه مردمی است و دشمن به شدت از این مسئله هراس دارد اذعان کرد: تمامی هجمه‌ها، تحریم‌ها و جنگ‌های سخت و نرم دشمنان با سپر مردم مواجه شده و شکست خورده‌اند.

 

حجت‌الاسلام محمدیان، تصریح کرد: جمهوری اسلامی بنا شد تا مردم برای ظهور امام زمان (عج) آماده شوند و هدف جمهوری اسلامی نیز تکامل مردم است که به‌ دست ایشان به عنوان هادی اصلی و رهبر جهان هستی رقم می‌خورد.

 

وی خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) توصیه کردند به جمهوری اسلامی که ثمره خون پدران است تا پای جان وفادار بمانید و با آمادگی خود و صدور انقلاب، زمینه را برای قیام منجی عالم بشریت فراهم سازید.

 

کد خبر 1259691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha