۳۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در کردستان چشم انتظار کمک‌های خیرین هستند/برگزاری جشن گلریزان در کردستان

خسروی گفت: در حال حاضر ۳۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان کردستان چشم انتظار کمک خیرین هستند.

محمد خسروی مدیر ستاد دیه استان کردستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: در حال حضر 300 زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان کردستان به سر می‌برند که آزادی این زندانیان نیازمند کمک خیرین است.
 

وی با اشاره به مبلغ مورد نیاز برای آزادی این تعداد زندانی محکوم مالی افزود: بالغ بر 100 میلیارد تومان برای آزادی این زندانیان نیاز است.
 

خسروی با بیان اینکه در راستای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جشن‌های گلریزان در سطح استان برگزار می‌شود، افزود: امسال در تمام شهرهای استان بویزه شهر سنندج جشن گلریزان با حضور خیریم و مسئولان استان برگزار می‌شود.
 

 مدیر ستاد دیه استان کردستان یادآور شد: جشن گلریزان شهرستان سنندج روز دوشنبه 19 فروردین ماه مصادف با 17 رمضان المبارک در مجتمع فجر سنندج برگزار خواهد شد و از خیرین درخواست می‌شود در این مراسم معنوی شرکت نمایند.
 

خسروی با اشاره به اینکه سال گذشته 243 زندان محکوم مالی از زندان‌های استان آزاد شدند، اعلام کرد: از این تعداد زندانی 6 نفر خانم و مابقی آقا بودند.
 

وی تصریح کرد: 66 میلیارد تومان برای آزادی این زندانیان در سال 1401 پرداخت شد که 500 میلیون تومان از محل کمک‌های بلاعوض، 7 میلیارد و 500 میلیون تومان از طریق وام، 32 میلیارد تومان نیز احصار آنها در مراجع قضایی پذیرفته شد.
 

مدیر ستاد دیه استان کردستان میزان گذشت شاکیان از زندانیان جرائم غیرعمد را 13 میلیارد تومان خواند و گفت: سه میلیارد تومان از 66 میلیارد تومان بدهی زندانیان سال قبل آورده خود خانواده زندانیان بوده است.
 

وی عنوان کرد: از خیرین و عموم مردم نیک اندیش استان کردستان درخواست می‌شود کمک‌های مادی خود را برای حمایت زا زندانیان جرائم غیرعمد به شماره حسابت‌های ستاد دیه واریز کنند و در صورت وجود هرگونه سوالی به سنندج، خیابان پاسداران، روبروی پارک استقلال، کوچه دادگر ستاد دیه استان کردستان مراجعه و یا با شماره 33247049 تماس حاصل نمایند.
 

کد خبر 1259868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha