بخش بین الملل سی امین نمایشگاه قرآن کریم امروز افتتاح می شود

آیین افتتاحیه بخش بین الملل سی امین نمایشگاه قرآن کریم امروز ۱۴ فروردین با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و وزیر فرهنگ کشور نیجر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ آیین افتتاحیه بخش بین الملل سی امین نمایشگاه قرآن کریم امروز دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) از ساعت 17:30 الی ۱۸:۳۰ با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد مهدی ایمانی پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حسین روزبه معاون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و وزیر فرهنگ کشور نیجر برگزار می‌شود.

 

در این بخش موسسات فرهنگی از کشورهای انگلیس، فرانسه، روسیه، عراق و... به نمایش آثار و فعالیت‌های خود می پردازند. آستان حضرت عباس(ع) با حضور در این بخش ماکتی زیبا از حرم نورانی حضرت به نمایش گذاشته است که علاقه‌مندان می‌توانند از آن بازدید کنند. همچنین در این بخش تلاوت قرآن، مسابقاتی برای کودکان و تشکیل میزگردها و هم اندیشی میان صاحب نظران کشورهای مختلف رقم می‌خورد.

 

هدف از تشکیل این بخش آشنایی مردم با مجموعه فعالیت های قرآنی در بُعد بین‌المللی، مخصوصا در کشورهای اهل سنت و توجه بیشتر به آثار هنری قرآنی داخلی و دیگر کشورها است.

سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» از ساعت ۱۷ تا ٢۴ در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود.

کد خبر 1259880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha