سمینار فلسفه و کلام اسلامی در دانشگاه «سواس» لندن برگزار می شود

سمینار فلسفه و کلام اسلامی در قرن دوازدهم برای فارغ التحصلان دانشگاه «سواس» (مدرسه مطالعات شرقی و آفریقایی) لندن روز هفتم آوریل (جمعه ۱۸ فرودین) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « uark.edu»، سمینار فلسفه و کلام اسلامی در قرن دوازدهم برای فارغ التحصلان دانشگاه «سواس» (مدرسه مطالعات شرقی و آفریقایی) لندن روز هفتم آوریل (جمعه 18 فرودین) برگزار می شود.

 

« ایمن شهاده»، استاد تاریخ عربی و اسلامی و رئیس دانشکده تاریخ، ادیان و فلسفه دانشگاه «سواس» لندن همراه با گروهی از فارغ التحصیلان این دانشگاه این سمینار تحت عنوان «بینش‌های جدید درباره فلسفه اخلاق در اندیشه اسلامی» حضور خواهند داشت.

 

پس از ارائه سخنرانی از سوی «ایمن شهاده»، جلسه پرسش و پاسخ و پذیرایی از ساعت 17 الی 18 برگزار خواهد شد.

 

این سمینار همچنین توسط بسیاری از دپارتمان‌ها از جمله گروه تاریخ، گروه انگلیسی، گروه فلسفه، گروه جامعه‌شناسی و جرم‌شناسی، مطالعات قرون وسطی و رنسانس، مطالعات مذهبی، ادبیات تطبیقی ​​و برنامه‌های مطالعات فرهنگی پشتیبانی می‌شود.

 

شیاده سردبیر بولتن دانشگاه «سواس» و سردبیر نشریه فلسفه و کلام در دایره المعارف اسلام است.

 

وی همچنین متخصص تاریخ فلسفه و اندیشه دینی در جهان پیشامدرن اسلام است و چندین کتاب ویرایش شده و مقالات بسیاری در این زمینه به رشته تحریر درآورده است. طیف وسیعی از علایق پژوهشی او شامل نظریه اخلاقی در کلام، فلسفه و فقه اسلامی است.

کد خبر 1260060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha