۶۰۰۰ نفر به بقاع متبرکه سیستان و بلوچستان  مشرف شدند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان وبلوچستان از برگزاری طرح آرامش بهاری از ۲۵ اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی در ۶ بقعه متبرکه استان خبر داد، گفت: ۶۰۰۰ نفر به بقاع متبرکه سیستان و بلوچستان مشرف شدند.

حجت الاسلام و المسلمین محسن مومنی مقدم، مدیر کل اوقاف و امور خیریه سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از برگزاری طرح آرامش بهاری از ۲۵ اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی در ۶ بقعه متبرکه استان خبر داد.

 
مومنی مقدم با بیان اینکه در طول برگزاری این طرح، حدود ۶۰۰۰ نفر به بقاع متبرکه استان مشرف شدند اظهار داشت: در این مدت ۶۰۰ نفر از زائرین در واحدهای اقامتی بقاع و اماکن متبرکه استان اسکان یافته و ۱۷۰۰ نفر نیز از امکانات اسکان موقت برخوردار شدند.

 

وی بیان داشت: اقامه نماز جماعت، سخنرانی، مراسم تحویل سال، مشاوره وقف، غرفه کودک، مشاوره اعتقادی و خانوادگی، نمایشگاه های فرهنگی و جزء خوانی قرآن کریم از جمله برنامه های فرهنگی است که در غالب این طرح با حضور مبلغین در بقاع متبرکه اجرا شد.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گفت: با توجه به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، طرح ضیافت الهی نیز از سوم فروردین ماه با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و قرآنی در بقاع متبرکه آغاز شده و هم اکنون در حال برگزاری می باشد.

کد خبر 1260352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha