برپایی سفره های افطاری ساده به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع)

به مناسبت میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) سفره های افطاری ساده در مساجد مختلف استان قزوین برپا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، به مناسبت میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) مراسم جشن همراه با برپایی سفره های افطاری ساده در مساجد مختلف استان قزوین برگزار می شود.

 

بر این اساس، مراسم جشن شادیانه ولادت امام حسن مجتبی (ع) با عنوان «سفره دار مدینه» با سخنرانی حجت الاسلام سید مهدی حسینی و با مولودی خوانی ذاکرین اهل بیت (ع) پنجشنبه 17 فروردین برابر با پانزدهم ماه مبارک رمضان همراه اقامه نماز مغرب و عشا و با برپایی ضیافت افطاری در مسجد جوادالائمه قزوین واقع در خیابان راه آهن برگزار می شود.

 

ویژه برنامه ولادت کریم اهل بیت (ع) جمعه 18 فروردین همراه با جشن و مولودی خوانی و با برگزاری ضیافت افطاری در صحن حضرت زهرا (س) آستان امامزاده اسماعیل (ع) قزوین واقع در باراجین برگزار خواهد شد.

 

مراسم افطاری ساده هم به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مسجد جامع عتیق قزوین همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء پنجشنبه ۱۷ فروردین ماه برگزار می شود.

 

همچنین مراسم افطاری بر سر سفره کریمانه کریم آل طاها (ع) شب گذشته و در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) قزوین در تعدادی از مساجد و آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین برپا شد.

 

 

کد خبر 1260376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha