توزیع ۷۰ بسته معیشتی به مناسب میلاد امام حسن(ع) در طبس

مدیر کانون فرهنگی هنری شهیداکبرزاده طبس گفت: به همت کانون فرهنگی هنری شهیداکبرزاده و با کمک خیرین به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) ۷۰ بسته غذایی به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال بین خانواده های کم برخوردار و نیازمند توزیع شد.

سیدمحمد غلامی-مدیر کانون فرهنگی هنری شهیداکبرزاده طبس- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری شهیداکبرزاده طبس از ابتدای ماه مبارک رمضان اجرای برنامه های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است.

 

وی با اشاره به راه اندازی خودروی خدمت و مهربانی گفت: در این راستا کمک های مردمی شامل سبد کالا و لوازم ضروری به همت کانون جمع آوری می شود و به دست نیازمندان شهرستان می رسد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اکبرزاده طبس به توزیع بسته معیشتی اشاره کرد و افزود: به مناسبت آغاز سال جدید به همت کانون شهید اکبرزاده یکصد بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش یکصد و ۵۰ میلیون ریال با کمک خیرین تهیه و جهت تشویق بحث فرزندآوری بین خانوارهای دارای سه الی چهار فرزند توزیع شد.

 

غلامی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون فرهنگی هنری شهیداکبرزاده طی ماه مبارک رمضان اجرای محافل جزخوانی قرآن کریم است که تاکنون جوانان و نوجوانان حضور خوبی در این محافل داشته اند.

 

وی به برنامه های میلاد امام حسن مجتبی (ع) اشاره کرد و افزود: در این راستا بحث تزیین مسجد و محله در دستور کار این کانون قرار گرفت و موکب پذیرایی طی شب میلاد به همت کانون برپا شد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید اکبرزاده طبس در پایان عنوان داشت: به همت کانون و با کمک خیرین به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) ۷۰ بسته غذایی به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال بین خانواده های کم برخوردار و نیازمند توزیع شد.

کد خبر 1260687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha