دشمن حجاب را مورد هدف دسیسه های سلطه جویانه خود قرار داده است

حجت الاسلام شاهرخی تقویت وحدت، همدلی و بصیرت افزایی راه راه مقابله با توطئه های دشمنان خواند و گفت: دشمن حجاب را مورد هدف دسیسه های سلطه جویانه خود قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی، امروز در جمع کارکنان انتظامی استان لرستان افزود: دشمن همه توان خود را برای مقابله با نظام مقدس اسلامی به کار گرفته است.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به پروژه ایران هراسی و اسلام ستیزی دشمنان، افزود: تقویت وحدت و همدلی و بصیرت افزایی راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

وی با اشاره به هجمه های دشمنان در مساله حجاب و عفاف ادامه داد: دشمن به این نتیجه رسیده است که باید برای حاکمیت بر کشورهای اسلامی، پوشش و حجاب آنان را هدف قرار دهد.

 

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر ضرورت ترویج و نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف، خاطرنشان کرد: همکاری دستگاه های متولی و فرهنگی با پلیس در جهت تقویت فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه ضروری است.

 

وی در ادامه عملکرد نیروی انتظامی استان لرستان مطلوب خواند و افزود: وجود نیروهای انقلابی، جهادی و جان برکف موجب شده است این مجموعه در همه زمینه ها موفق باشد.

 

فرمانده انتظامی استان لرستان هم در این جلسه با ارائه گزارشی در خصوص عملکرد این نهاد، گفت: درسايه عفاف و حجاب؛ جامعه‌اي سالم، امن، ‌پويا و به دور از آسیب های اجتماعی خواهيم داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ سازي در حوزه عفاف و حجاب از بروز بسياري از جرائم و ناامنی ها پيشگيري مي كند.

کد خبر 1260717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha