وحدت و همدلی در مجموعه حوزه علمیه امیدوارکننده است

حجت الاسلام عرفانی گفت: عملکردها در حوزه‌ علمیه استان نشان می دهد که وحدت و همدلی و هم افزایی مطلوبی میان واحدهای آموزشی حاکم بوده و نگاه به چشم انداز در کنار جوشش ظرفیت‌ها، بسیار امیدوار کننده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه قزوین، حجت الاسلام اصغر عرفانی- مدیر حوزه علمیه قزوین- در دیدار کادر و معاونین مدیریت حوزه علمیه استان قزوین با نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: به حول و قوه الهی و همت همکاران عزیز در عرصه‌های مختلف اعم از آموزش، تهذیب، پژوهش، تبلیغ، مهارتها و هم افزایی‌ها، برنامه‌های فوق العاده‌ای اجرا است که گزارش تفصیلی آن در فرصت مناسب ارائه خواهد شد .

 

مدیر حوزه علمیه استان قزوین افزود: پیرو برنامه‌های اجرا شده در محورهای مختلف خوشبختانه هم از فضاهای عمومی حاضر و هم با ارزیابی‌های مکتوب، بازخوردهای امیدوارکننده‌ای حاصل شده است.

 

وی در ادامه با اشاره به تبیین عملکرد کارکنان در واحدهای مختلف آموزشی، تصریح کرد: عملکردهای همکاران در حوزه‌ علمیه استان نشان می دهد که وحدت و همدلی و هم افزایی مطلوبی میان واحدهای آموزشی حاکم بوده و نگاه به چشم انداز در کنار جوشش ظرفیت‌ها، بسیار امیدوار کننده است.

 

عرفانی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر فرزانه و حکیم انقلاب به نام «مهار تورّم و رشد تولید» خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در حوزه‌های علمیه در خصوص 2 محور مهار تورم و رشد تولید با نگاه مصرف منطقی و پیشگیری از اسراف و قناعت در هزینه ها و تولید علم و دانش و پژوهش گام های جدیدی برداریم.

 

وی یادآور شد: امیدواریم در سال جدید با رهنمودهای نماینده ولی فقیه، حوزه علمیه استان را به جایگاه شایسته ای که انتظار می رود گام به گام نزدیک تر کنیم.

 

کد خبر 1260816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha