فریاد الهی العفو  مردم مومن و ولایتمدار در آسمان شهر اراک طنین انداز شد

همزمان با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و اولین شب از شب های قدر، فریاد الهی العفو مردم مومن و ولایتمدار استان مرکزی و شهر اراک در آسمان شهر ها و روستاها طنین انداز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، مردم مومن و عاشقان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت، شامگاه گذشته و در آغازین ساعات شب نوزدهم ماه مبارک رمضان با حضور در مساجد، حسینیه ها، تکایا، حرم مطهر امامزادگان نخستین شب از شب های قدر را گرامی داشته و به راز و نیاز با پروردگار خود پرداختند.

 

مردم ولایتمدار، متدین و شهید پرور شهر اراک از زن و مرد و پیر و جوان با حضور خود در مصلای بیت المقدس اراک، حرم مطهر امامزادگام عبدالله(ع) و آمنه ختون(س)، حرم مطهر امامزاده محمد عابد(ع) مسجد مرحوم حاج آقا صابر اراکی، گلزار شهدا و دیگر مساجد و تکایا بار دیگر فریاد الغوث الغوث و الهی العفو را سر دادند.

 

شامگاه گذشته مردم استان مرکزی از پیرو جوان و زن و مرد در نقاط مختلف شهری و روستایی با غم و اندوه فراوان در حالی که کلام وحی و مفاتیح الجنان در دست داشتند در کوچه و خیانبان ها به راه افتادند و با تجمع در مساجد محل خود قرآن، پیامبر و اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام را واسطه بین خود و خدا قرار داده و با فریاد الهی العفو از درگاه الهی طلب رحمت و آمورزش کردند.

 

اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی نیز در این شب با برکت میزبان مردم بودند و علاوه بر همکاری در اجرای برنامه ها و اعمال شب قدر از میهمانان این شب پذیرایی کردند.

 

 

شرکت کنندگان در این مراسم معنوی، در شبی که آمیخته با عطر مناجات بود به دعا و نیایش با پروردگار خویش پرداخته و با اشک دل ها را شستشو دادند و با زبان خود با پروردگار سخن گفتند.

 

 

قرائت قرآن، دعای جوشن کبیر، مجیر، زیارت عاشورا، اقامه نماز قضا و دیگر ادعیه و اعمال وارده در این شب و قرآن به سر از برنامه های این شب بود.

کد خبر 1261018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha