رسانه ها وارد میدان مطالبه گری عفاف و حجاب شوند

قناعت گفت: در جنگ ترکیبی امروز، دو موضوع «اقتصاد و معیشت» و «عفاف و حجاب» از سوی دشمن به صورت ویژه مورد هدف قرار گرفته است که در زمینه عفاف و حجاب، از رسانه‌ها هم انتظار است وارد میدان مطالبه‌گری شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت - استاندار خراسان جنوبی- در جلسه شورای اطلاع‌رسانی خراسان جنوبی با اشاره به امپراطوری بسیار قوی رسانه ‌ای دشمن اظهار کرد: امروز در جنگ روایت‌ها، دشمن از رسانه بیشتر از سلاح‌های سخت بهره می‌گیرد.

 

وی با تاکید بر اینکه در کنار تاکید بر نقاط قوت، باید نقاط ضعف و چالش‌ها نیز در جلسات بیان شود،‌ افزود: امیدآفرینی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است باید رویکرد همه قرار گیرد.

 

نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام است که برای تحقق این مهم از تکنیک تکرار استفاده می‌کند، ادامه داد: در این راستا، وظیفه شورای اطلاع رسانی بسیار مهم است.

 

وی به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مردمی‌سازی برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: هرجا اتفاق و رویداد مهمی رخ داده است به واسطه حضور پرشور مردم بوده است و هر توفیقی در این سال‌ها نظام کسب کرده است، با حضور مردم رقم خورده است.

 

قناعت تصریح کرد: در جنگ ترکیبی امروز، دو موضوع اقتصاد و معیشت و عفاف و حجاب از سوی دشمن به صورت ویژه مورد هدف قرار گرفته است که در زمینه عفاف و حجاب، مطالبه‌گری از مسئولان را آغاز کنند و از رسانه‌ها هم انتظار است که در این زمینه، وارد میدان مطالبه‌گری شوند.

 

وی با تاکید بر اینکه رسانه یک ابزار قدرتمند است، افزود: در طول این چهار دهه، نظام و دولت، کارهای زیادی انجام داده‌اند اما دشمن با بهره‌گیری از ابزار رسانه‌، جلوتر بوده است.

 

وی بر استفاده از رسانه برای بیان پتانسیل‌ها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها تاکید کرد و گفت: همچنین باید یک فضای همدلی با کمک روحانیون، ائمه جمعه و جماعات و رسانه‌های مکتوب و مجازی و همچنین همکاران روابط عمومی در سطح استان برقرار شود.

 

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه در موضوع «کلیت نظام و حفظ آرمان‌های آن و منافع استان» همه مردم و مسئولان با هم اتفاق نظر داریم،‌ خطاب به مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی گفت: نسبت به پرداخت مطالبات رسانه‌ها هرچه سریعتر اقدام شود.

 

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن واقعه ۵ اردیبهشت خاطرنشان کرد: در انعکاس این واقعه کم کاری شده است و باید امسال در سطح ملی و بین‌الملل بیشتر به این موضوع پرداخته شود.

 

 

 

کد خبر 1261037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha