فعالیت کانون‌های مساجد در نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان

ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان با همکاری کانون فرهنگی هنری خاتم اهواز با راه‌اندازی غرفه‌ای در زمینه مشاوره روانشناسی، کودک و قرآنی در چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان فعالیت دارد.

حجت‌الاسلام سمیری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان خوزستان، اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان با همکاری کانون فرهنگی هنری خاتم اهواز با راه‌اندازی غرفه‌ای در زمینه مشاوره روانشناسی، کودک و قرآنی در چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان فعالیت دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، افزود: از مهمترین فعالیت‌های ما در این غرفه در حوزه روانشناسی است که مشاوره‌های در رابطه با حفظ بنیان خانواده، تربیت صحیح فرزند، اصلاح روابط زوجین ارائه می‌شود.

 

وی اضافه کرد: آموزش مربیان در راستای چگونگی تربیت کودک و نوجوان، آموزش والدین در راستای چگونگی تربیت فرزند، مدون کردن سیر تربیت فرزند در راستای اینکه در چه مقطع سنی، چگونه باید با فرزند برخورد شود و یا اینکه در چه مقطع سنی، چه محتوایی باید ارائه شود، از دیگر فعالیت‌های ما است.

 

حجت‌الاسلام سمیری، هدف از اجرای این طرح را سیر بخشیدن به محتوای قابل ارائه، جزئی‌سازی محتوای قابل ارائه به صورت فصلی، مدون کردن نحوه برخورد خانواده و مربی با کودک و نوجوان و جوان، تربیت فرزندانی با شاخص‌های تربیت غنی ایرانی اسلامی، تربیت خانواده‌هایی آگاه نسبت به مسائل تربیتی، تربیت مربیانی آگاه و مجرب نسبت به تربیت کودک و نوجوان و جوان و رشد و پویایی جامعه در راستای عمل به این طرح دانست.

 

وی با بیان اینکه علاوه بر آن در زمینه آموزش حفظ قرآن کریم و تصحیح قرائت حمد و سوره نماز فعالیت‌هایی را داریم، تصریح کرد: در بخش جنبی نمایشگاه نیز با هماهنگی کانون‌های مساجد نسبت به برگزاری محافل قرآنی و شبی با قرآن همکاری داریم.

 

کد خبر 1261296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha