کشور ما تحت اشراف امام عصر(عج) است/حضور مردم در روز قدس توطئه های دشمن را نقش بر آب می کند

حجت الاسلام والمسلمین مومنی با بیان اینکه کشور ما تحت اشراف امام عصر است و انقلاب ما نیز زمینه ساز قیام امام زمان(عج) است گفت: دشمن تا به امروزهرچه نقشه کشیده است نقش بر آب شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم،حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی بامداد امروز(چهارشنبه 23 فروردین ماه)در سخنرانی شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در حرم مطهر حضرت معصومه(س) با تسلیت سالروز شهادت امیرالمومنین(ع) به اهمیت شب های قدر اشاره کرد و گفت: شب قدر به اندازه یک عمر هشتاد ساله ارزش دارد و توبه در این شب ها سرنوشت را تغییر می‌دهد.

 

وی بابیان اینکه دعای ما در این شب ها باید دعاها برای ظهور حضرت حجت باشد گفت: فرج حضرت مهدی(عج) فرج همه ما خواهد بود و بر اساس روایات اگر امام زمان(عج) ظهور کنند شیعیان راحتی را درک خواهند کرد.

 

این استاد حوزه با بیان اینکه کشور ما تحت اشراف امام عصر است و انقلاب ما نیز زمینه ساز قیام امام زمان(عج) است گفت: دشمن تا به امروز هرچه نقشه کشیده است نقش بر آب شده است.

 

مومنی با بیان اینکه یکی از عوامل مهم تغییر سرنوشت انسان، انقلاب درونی در خود انسان است گفت: دشمن می خواست بداخلاقی و درگیری را به جامعه ما بکشاند اما با حضور مردم این توطئه نیز نفش برآب شد.

 

وی تاکید کرد: مردم همیشه در صحنه ایران در روز قدس نیز با حضور گسترده خود باز هم مشتی محکم بر دهان یاوه‌ گویان داخلی و خارجی خواهند زد.

 

این استاد حوزه تصریح کرد: این مملکت، مملکت امام رضا(ع)، امام عصر(عج) و امیرالمومنین‌(ع) است و هیچ جای عالم پرچم علی بن ابیطالب علیه السلام مثل ایران بلند نیست و این به برکت خون شهداست.

 

وی با بیان اینکه مردم با حضور خود در صحنه های مختلف حجت را بر مسئولان تمام کرده اند گفت: مسئولان هم باید قدر این مردم با بصیرت را بدانند و شبانه روز برای این مردم تلاش کنند چراکه با حضور خود بار مسئولیت مسئولان را سنگین تر کرده اند.

 

 

کد خبر 1261384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha