اعتقاد به امام زمان، مایه امید در زندگی است

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به دلسوزی امام و ولی نسبت به جامعه گفت: اعتقاد به امام زمان، مایه امید در زندگی است چرا که انسان برای سختی ها پناهگاهی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «مسعود عالی» روزدوشنبه(21 فروردین) در برنامه یک ظهر بهاری در محل‌ آستان مقدس امامزاده زینبیه اصفهان به ارتباط آسمان و زمین به واسطه ولی و پیشوا

اشاره کرد و اظهارداشت: هیچ گاه جهان هستی خالی از امام نخواهد بود چرا که وجود ولی عامل ارتباط زمین و آسمان و وجود شخصیت کامل برای دنیا است.

استاد حوزه علمیه قم افزود: در جهان هستی همواره انسان کامل وجود دارد که در غیر این صورت آفرینش به دلحاظ نیاز به چنین شخصیتی دچار مشکل می شود.

 

وی با بیان اینکه شبه افکنی برای عمر طولانی یک فرد توسط وهابیت انجام می شود، تصریح کرد: حضرت نوح نیز عمر بالایی داشت و در جهان خلقت به دست خالق توانا چنین امکانی وجود دارد.

حجت الاسلام عالی ادامه داد: وجود امام زمان(عج) در عصر حاضر سبب خیر و برکت برای جامعه بوده و دلسوزی و مهربانی او به زندگی دنیایی انسان ها کمک می کند.

 

وی اعتقاد به وجود و حضور آن حضرت را مهم خواند و اذعان داشت: اعتقاد به امام زمان، مایه امید در زندگی است چرا که انسان برای سختی ها پناهگاهی دارد.

به اعتقاد این کارشناس مذهبی، امید به زندگی و آرامش مرهون همین نگرش است که شیعیان در شرایط سخت از آن کمک می گیرند و در جمهوری اسلامی نیز دعای خیر آن حضرت و حمایت های امام منجر به گذر از شرایط سخت شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: ارتباط بین انسان ها و امام برای سعادتمندی مهم بوده و نباید مغفول بماند چرا که ریسمان هدایت را از دست خواهیم داد.

حجت الاسلام عالی کسب آگاهی در برابر شبهات را ضروری دانست و گفت: باید دانش و آگاهی خود را افزایش دهیم تا در برابر توطئه دشمنان پاسخ داشته باشیم.

کد خبر 1261509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha