راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش  از ۵۰ نقطه سیستان و بلوچستان برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: امسال در بیش از ۵۰ نقطه جمعیتی ائم از شهری، بخش ها،روستاها و نقاط مرزی، شاهد راهپیمایی روز جهانی قدس خواهیم بود.

عباس صفدری  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات  اسلامی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی، شعار امسال روز جهانی قدس است.

 

وی افزو: ستاد برگزاری یوم الله  روز جهانی قدس از ماههای گذشته با تعمیدات لازم در استان  شکل گرفته و  با همفکری و همیاری اعضا در تمام نقاط استان و شهرستان ها تصمیمات بسیاری خوبی در اجرای ویژه برنامه  های شایسته  به مناسبت بزرگداشت روز جهانی قدس گرفته شده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات  اسلامی سیستان و بلوچستان یادآور شد:  از جمله برنامه های شاخص و مهم  برپایی جلسات و نشست های روشن گری و روایت گری در سراسر استان است؛ امید داریم تمام این فعالیت هایی که  در راستای جهاد تببین انجام گرفته زمینه مساعدی برای حضور باشکوه مردم در روز جهانی قدس باشد. 

 

صفدری تصریح کرد: امسال به فضل الهی و  با مشارکت اقشار مختلف در بیش از  ۵۰ نقطه جمعیتی ائم از شهری، بخشداری،روستاها و نقاط مرزی شاهد راهپیمایی روز جهانی قدس خواهیم بود.

 

وی افزود: مردم با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی و انزجار از استکبار جهانی، یکبار دیگر پشتیبانی خودشان را از نظام مقدس جمهوری اسلامی و قدس شریف و آرمانهای مردم مظلوم فلسطین به  نمایش می گذارند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان به مسیر راهپیمایی در زاهدان اشاره کرد و بیان داشت: راهپیمایی در زاهدان فردا صبح ساعت ۱۰  از میدان آزادی آغاز می شود و مردم خیابان آزادی را می پیمایند و در این مسیر شعارهای ملی و مذهبی سر خواهند داد و  در تقاطع خیابان امام خمینی و آزادی راهپیمایی به پایان می رسد.

 

  

 

 

کد خبر 1261543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha