روز قدس، نماد صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بندی حق در مقابل باطل است

فرمانده سپاه شهرستان فاروج گفت: ایستادن در مسیر درست، آزمونی است که در سایه بصیرت، سربلندی به همراه دارد و روز قدس، نماد صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بندی حق در مقابل باطل است.

 یاسر قدیمی –فرمانده سپاه شهرستان فاروج- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: فلسفه و محتوای روز جهانی قدس در بستر ماه ضیافت الهی، نوید بخش نصرت الهی است که آیات قرآن مجید، آن را محصول پایداری، مقاومت و نهراسیدن از دشمن معرفی می کند.

 

وی افزود: با وجود گذشت سال ها از توطئه فرامنطقه ای اشغال کامل فلسطین و آوارگی یک ملت مظلوم، به یُمن تدبیر امام خمینی(ره) در تعیین روز جهانی قدس و همچنین استقامت، مبارزه و انتفاضه های مردم فلسطین همراه با حمایت های معنوی، سیاسی و اجتماعی ملت های آزاده دنیا، رژیم اشغالگر و کودک کش قدس تاکنون روی آرامش را به خود ندیده است.

 

وی با بیان اینکه روز قدس نشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی حق و باطل، صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی عدل در مقابل ظلم است، افزود:  روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز امت اسلامی است.


قدیمی گفت: به تعبیر رهبر انقلاب، روز قدس یک روز جهانی  با  یک پیام جهانی است که نشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ این است که امت اسلامی اولاً زیر بار ظلم نمیرود، ولو این ظلم از پشتیبانی بزرگترین و قدرتمندترین دولتهای عالم برخوردار باشد.


وی بیان کرد: بار دیگر مردم روزه دار و متدین ایران اسلامی در روز قدس به مدد مردم مظلوم فلسطین می آیند.

 

 

کد خبر 1261598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha