دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران باصدور پیامی با گراميداشت روز جهانی قدس و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه‌داران در ماه ضیافت الهی، از مردم ولايتمدار و آگاه مازندران برای حضور در راهپیمایی روز قدس با هدف حمایت از مردم مظلوم فلسطین دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مازندران و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه درمازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه در مازندران و سید محمود حسینی پور- استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس پیام مشترکی به شرح ذیل صادر کردند.

 

 بسم الله الرحمن الرحيم قدس؛ بلندترین سکوی فریاد مسلمین بر سر جائران جبهه استکبار و صهیونیسم جاهلیت‌زده جهانی است. امروز؛ آرمان رهایی فلسطین و قدس شریف در روح و کالبد تک‌تک مسلمانان و آزادیخواهان جهان چنان تبلور یافته است که مبارزه با رژیم کودک‌کُش صهیونیستی به‌صورت یک رسالت محوری در آمده است.

 

روز جهانی قدس؛ " یادگار دوران ساز بنیانگذار حکیم و کبیر انقلاب‌اسلامی، حضرت امام‌خمینی (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) " روزی بزرگ و تاریخی در حيات سياسی اجتماعی ملت‌های مسلمان است که چونان اقیانوسی خروشان؛ خشم ابراهیمی خود را با سرود حماسی مرگ بر اسرائیل از حلق‌های یقین و ایمان به سوی جبهه‌های منهزم صهیونیسم جنایتکار و استکبار جهانی رها می‌کنند.

 

ملت ایران و مردم ولايتمدار ديار علويان نیز همواره گوش به فرمان امامين انقلاب و در سايه بصيرت و عزم و اراده انقلابی، در اين روز بزرگ در كنار ملت مظلوم فلسطين بوده و سهمی ماندگار در خلق حماسه های تاريخی در اين روز خواهند داشت.

 

اینجانبان با گراميداشت روز جهانی قدس و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه‌داران در ماه ضیافت الهی، از مردم ولايتمدار و آگاه مازندران دعوت می‌نمائيم، همگام با سایر ملت‌های جهان و مردم انقلابی ايران، با شركت در راهپیمایی روز قدس حمايت خود را از قدس شريف، ملت آزاده فلسطين و انزجار خويش را از صهیونیسم جهانی و قدرت های جائر اعلام نمايند و وحدت مسلمانان در مسیر تحقق آرمان قدس شریف را در برابر جهانیان به نمایش گذارند.

کد خبر 1261607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha