روز قدس، روز خروش امت اسلامی علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین ‌المللی است

سردار کریمی گفت: روز جهانی قدس، روز دفاع از مظلوم و خروش امت اسلامی علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین ‌المللی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار محسن کریمی، امروز پنج شنبه (24 فروردین) ضمن گرامیداشت روز قدس در سخنانی در جمع خبرنگاران روز قدس را مانور استقبال از ظهور منجی عالم بشریت دانست و گفت: روز قدس روز حمایت از فلسطین و راهبرد امامین انقلاب در برابر نظام استکبار و صهیونیسم است و همگان باید در راهپیمایی این روز بزرگ شرکت داشته باشند.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: امروز در آستانه روز جهان قدس، ملت را برای حضور در مانور استقبال از ظهور منجی عالم بشریت که صحنه حمایت از مردم مظلوم فلسطین و برائت از آمریکای جنایت کار و رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی است، دعوت می کنیم و امید است که ملت ولایتمدار، انقلابی و نوعدوست استان مرکزی همچون سنوات گذشته حضور پررنگ در این آیین داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) با هوشمندی و درایت خود آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری کردند، ادامه داد: ایشان با این نامگذاری، مسئله فلسطین را از فراموش شدگی نجات داد و یک موج فزاینده برای دفاع از فلسطین ایجاد کردند که هر روز خروشان تر می شود.

 

این مقام ارشد استان اظهار کرد: به برکت این حرکت امروز مسئله فلسطین در صحنه سیاسی عالم زنده است و حمایت از فلسطین راهبرد امامین انقلاب در برابر نظام استکبار و صهیونیسم بین الملل است.

 

سردار کریمی در ادامه با اشاره به اینکه امروز سردمداران جبهه استکبار و حامیان آنها و امپراطوری دروغین رسانه ای غرب باید به این سوال پاسخ دهند که چه نهاد و یا مسئولی پاسخگوی فهرست بی شمار جنایت ها، قتل ها و توطئه ها در بلاد اسلامی و خصوصا در سرزمین های اشغالی است، ادامه داد: مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر مظلومیت مردم فلسطین و احقاق حقوق آنها بی تفاوت هستند و هر روز شاهد جنایات بیشتر از سوی این کوردلان هستیم.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه امروز صدای شکستن استخوان های دشمنان مسلمانان و در راس آنها استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی بیش از هر زمانی به گوش می رسد، ادامه داد: اتفاقات منطقه ای و بین المللی به وضوح نشان می دهد دیگر آمریکا تکیه گاه مطمئنی برای کشورها نیست.

 

سردار کریمی ضمن تاکید بر اینکه صهیونیست ها و حامیان آنها باید دست از این دشمنی و شرارت های خود بردارند، گفت: دشمنان باید بدانند که اگر کوچک ترین فعل جاهلانه علیه ملت ایران انجام دهند با پاسخ های دردناک مواجه خواهد بود.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: امروز به برکت نصرت های الهی و اتحاد مردم مسلمان در غزه، کرانه و مسجد الاقصی انتقاصه در مرز بازدارندگی است و محور مقاومت بیش از هر زمانی آماده برچیدن بساط اشغالگران است.

کد خبر 1261611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha