کانون های مساجد استان مرکزی آماده حضور در راهپیمایی روز قدس

انقانی گفت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، آماده حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس هستند.

مرتضی انقانی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و تاکید بر حمایت همه جانبه از مردم مظلو و ستمدیده فلسطین به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی گفت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در مناطق شهری و روستایی آمادگی خود را برای حضور در راهپیمایی ضد ضهیونیستی روز جهانی قدس، به منظور دفاع از مردم مظلو فلسطین اعلام کرده و با حضور خود مشت محکمی بر دهان استکبار می زنند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی که بیشتر قشر جوان و نوجوان هستند، امسال و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هم پای مردم مومن و روزه دار در شهرها و روستاهای استان در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند.

 

وی افزود: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با حضور در این آیین بار دیگر اعلام خواهند کرد که مدافع مردم فلسطین هستند و روز قدس روز ایستادن در مقابل جنایات اسرائیل و ایادی غاصب و اسلام ستیز آن است.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی نیز با برپایی برنامه های فرهنگی در مسیر راهپیمایی و همچنین مشارکت در برپایی غرفه های فرهنگی به تبیین فرهنگ دینی، دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالم می پردازند.

 

انقانی همچنین با اشاره به برپایی غرفه فرهنگی کانون های مساجد در مسیر راهپیمایان در اراک نیز گفت: برپایی مسابقه نقاشی و مسابقه پیامکی از جمله برنامه های ترتیب داده شده توسط ستاد کانون های مساجد است که در پایان به برگزیدگان این مسابقه جوایزی اهدا می شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، اظهار کرد: جوانان و نوجوانان مسجدی استان مرکزی همگام با مردم سراسر کشور در راهپیمایی عظیم روز قدس شرکت خواهند کرد و فریاد آزادی خواهی و ظلم ستیزی سر می دهند.

کد خبر 1261651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha