امام خمینی (ره) همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را برای دفاع از ملت فلسطین به میدان آورده است

گلرو گفت: امروز نه فقط ملت ایران بلکه مسلمانان سایر کشورها و همه آزادی‌خواهان عالم در کنار ملت فلسطین برای نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و دفاع مردم مظلوم فلسطین به میدان می‌آیند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، عباس گلرو ظهر امروز (جمعه ۲۵ فروردین) در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در شهرستان گرگان با گرامیداشت این روز اظهارکرد: ابتکار امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس امروز در دنیا فراگیر شده است.

 

نماینده مردم سمنان و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز نه فقط ملت ایران بلکه مسلمانان سایر کشورها و همه آزادی‌خواهان عالم در کنار ملت فلسطین برای نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و دفاع مردم مظلوم فلسطین به میدان می‌آیند.

 

وی با اشاره به اهمیت قدس و مسجدالاقصی برای مسلمانان، بیان کرد: مسجد الاقصی قبله نخست مسلمانان و قدمگاه بسیاری از پیامبران الهی بوده و از اهمیت بسیاری برای مسلمانان برخوردار است. در یک ماه اخیر رژیم صهیونیستی بارها به مسجدالاقصی هجوم برده و این مردم بی‌دفاع با دست خالی در مقابل این رژیم غاصب مقاومت می‌کنند.

 

گلرو با بیان اینکه فلسطین همچنان مهم‌ترین و مسئله نخست جهان اسلام است، گفت: هدف امام خمینی (ره) از نامگذاری روز جهانی قدس، اولاً احیای موضوع فلسطین و توجه دادن جهان اسلام به این مسئله مهم، مقابله با سلطه بیگانگان در کشورهای اسلامی و منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی و همچنین تبدیل مسئله فلسطین به این موضوع در سطح جهان بوده است.

 

وی شکل‌گیری جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی را نقطه عطفی در مبارزه با استکبار جهانی به ویژه صهیونیسم بین‌الملل عنوان کرد و گفت: امروز جبهه مقاومت با حمایت‌های جمهوری اسلامی دست بالا را در منطقه دارد و همه ترس رژیم صهیونیستی نیز از قدرت‌گیری و گسترش جبهه مقاومت است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز جریان‌های مقاومت در سرزمین‌های اشغالی که تا چند سال قبل با دست خالی و سنگ با دشمن صهیونیستی مبارزه می‌کردند امروز با موشک پاسخ دشمن را می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز موشک‌های نقطه‌زن محور مقاومت، خواب را از چشم صهیونیست‌ها گرفته است و دشمن نیز در هیچ جای منطقه احساس امنیت ندارد.

گلرو، مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را راهبرد اصلی جریان مقاومت و جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: جمهوری اسلامی طرح همه‌پرسی در سرزمین‌های اشغالی را به سازمان ملل ارائه کرده و این به معنای این است که ایران به حق قانونی تعیین سرنوشت ملت فلسطین پایبند است.

وی با اشاره به آشوب‌ها و تظاهرات‌های شبانه در سرزمین‌های اشغالی خاطرنشان کرد: در سطح بین‌المللی حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی کمرنگ شده است و ما به فضل الهی خیلی زود شاهد فروپاشی و نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

 

تکمیل می شود...

کد خبر 1261816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha