تغییر هم زمان پروفایل مدیران و بچه های مسجد در حمایت از مردم فلسطین

انقانی از تغییر هم زمان پروفایل مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین خبر داد.

مرتضی انقانی، در حاشیه برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، بر حضور آگاهانه آحاد افراد جامعه در این راهپیمایی تاکید کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: روز قدس روز حمایت همه جانبه از مردم ستم دیده و مظلوم فلسطین است و حمایت از آنها برهمگان واجب است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با اشاره به حضور گسترده اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در راهپیمایی روز جهانی قدس، افزود: مدیران و اعضای کانون ها شهری و روستایی از ساعات اولیه صبح با تجمع درب مساجد خود و با در دست داشتن پرچم های جمهوری اسلامی ایران، تصاویر رهبر، امام و شهدا و سربندهای یا علی(ع)، یا حسین(ع) و ... به سمت مراکز تجمع راهپیمایان حرکت کرده و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

 

وی در ادامه به برنامه های ستاد مساجد استان در روز قدس اشاره کرد و گفت: طوفان توئیتری با عنوان تغییر همزمان پروفایل کلیه مدیران و اعضای کانون ها با تصویر گرامیداشت روز قدس، هناهنگی حضور در راهپیمایی اعضای کانون ها به صورت نمادین از درب مساجد، برپایی غرفه رنگ آمیزی و نقاشی ویژه کودکان با اهدا جوایز  با همکاری کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد مسجد قائم آل محمد اراک  از جمله این برنامه ها بوده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: به منظور حمایت از مردم فلسطین و گرامیداشت روز جهانی قدس پوستر مشترک پیشنهادی جهت تغییر هم زمان پروفایل مدیران و بچه های مسجد طراحی و در اختیار کانون ها قرار گرفت.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی همچنین به برپایی غرفه فرهنگی کانون های مساجد در مسیر راهپیمایی اشاره کردو گفت: این غرفه به اجرای برنامه های فرهنگی پرداخت که خوشبختانه مورد استقبال گسترده از سوی راهپیمایان قرار گرفت.

 

انقانی به برپایی مسابقه نقاشی در روز قدس با نام اولین قبله اشاره کرد و گفت: تصاویر در اختیار راهپیمایان قرار گرفته و شرکت کنندگان با رنگ آمیزی و نوشتن یک جمله در رابطه با مردم مظوم فلسطین در این مسابقه شرکت کردند.

کد خبر 1261840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha