امروز اسرائیل در سراشیبی سقوط و زوال قرار گرفته است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه روز قدس، روز قدرت‌نمایی و نمایش واقعی بین‌المللی اسلامی در حمایت از قدس شریف و قبله اول مسلمانان است، گفت: امروز اسرائیل در سراشیبی سقوط و زوال قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا ادیانی، رییس عقیدتی سیاسی فراجا در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در مصلای امام خمینی(ره) بجنورد  گفت: رژیم صهیونیستی ۷۵ سال با ظلم و جنایت و اهانت و تعرض به مال و ناموس یک ملت بی‌پناه و آواره شدن میلیون‌ها انسان شریف از خانه و کاشانه موروثی خود همراه شده است.

 

وی با اشاره به اهمیت روز قدس و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان  به این نام بیان کرد: روز قدس، روز قدرت‌نمایی و نمایش واقعی بین‌المللی اسلامی در حمایت از یکی از حساس‌ترین مراکز اسلامی یعنی قدس شریف و قبله اول مسلمانان است که مورد اهانت و توهین و تهدید به زوال شده است.

 

حجت‌الاسلام ادیانی تصریح کرد: در منظومه سیاسی امام راحل، روز قدس و گرامی‌داشت و تکریم قدس شریف، یکی از ضروریات فوری است که می‌تواند به نابودی و اضمحلال رژیم غاصب صهیونیستی منجر شود.

 

رییس عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه تشکیل حکومت جهانی اسرائیل یکی از اهداف این رژیم غاصب است، ادامه داد: کشورهای اروپایی و آمریکایی و انگلیس هم برای رسیدن به منافع خود از این رژیم حمایت می‌کنند.

 

وی با طرح این سوال که چرا رهبر انقلاب اسلامی از سال‌های نخستین مبارزات خود بر نابودی اسرائیل پافشاری می‌کرد و انگیزه دولتمردان اروپایی و آمریکایی برای حمایت همه جانبه از رژیم صهیونیستی چیست!؟ اظهارکرد: قدرت جهان اسلام به عنوان یک خطر بزرگ برای کشورهای غربی به شمار می‌رفت لذا با حمایت از اسرائیل در نقطه کانونی جهان اسلام، به دنبال تضعیف قدرت اسلام بودند.

 

حجت‌الاسلام ادیانی افزود: آموزه‌های دینی و قرآن کریم همواره مسلمانان را به دفاع در برابر هجوم بیگانگان و سلطه دشمنان فراخوانده و از آنجایی که جبهه اسلام به عنوان یک جبهه توحیدی و ضداستکباری در برابر غرب به شمار می‌رود باید یه قدرت به وجود آید تا مقابل این اراده راستین بایستد.

 

وی اظهارکرد: بعد از فروپاشی دولت عثمانی باید یک قدرت برتر در منطقه به وجود می‌آمد تا در برابر امت اسلامی، جهان اسلام را به چند دستگی و چندگروهی تقسیم کند که یکی از تفکرات این جریان فاسد، سکولاریسم بودن و ضد نظام توحیدی بودن است که برای مقابله با جهان اسلام در صدد تشکیل امپراطوری یهود در این خطه حساس برآمد.

 

وی با بیان اینکه امام راحل بارها در خصوص طمع دشمنان به منابع ملی و ثروت جهان اسلام اشاره کرده بود، اظهارکرد: دنیای غرب همواره به دنبال انرژی و منابع نفتی که عمدتا در ایران و عربستان و عراق و چندکشور اسلامی بود، چشم طمع داشتند و جهان غرب برای تمدن مادی خود به این انرژی نیازمند بود، از طرفی بازار بزرگ جهان اسلام برای فروش محصولات غرب کاملا مناسب بود.


رییس عقیدتی سیاسی فراجا با تاکید بر اینکه هرچند کشورهای اروپایی و غربی و آمریکا همواره در پی منافع خود بوده و هستند و حمایت آنان از اسرائیل به خاطر احساس خطری است که از قدرت مسلمانان و جهان اسلام دارند، اما باید گفت امروز اسرائیل در سراشیبی سقوط و زوال قرار دارد و مردم به زودی شاهد نابودی این دولت جعلی خواهند بود.

 

 

کد خبر 1261850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha