سیمای پریشان اسرائیل و آمریکا برای همگان مشهود است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سیمای پریشان اسرائیل و آمریکا و خبر شکست و فروپاشی دولت های ظالم برای همگان مشهود است.

به گزارش به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سرلشگر پاسدار «حسین سلامی» در سخنرانی پایانی روز قدس اصفهان در محل میدان نقش جهان به آخرین وضعیت رژیم صهیونیستی اشاره کرد و اظهارداشت: عاقبت خوبی ندارند و فروپاشی دولت آن ها وجود دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آمریکا دیگر توان دفاع و حمایت از اسرائیل را ندارد و از طرفی کشورهای عربی نیز با آنان دیگر همراهی نمی کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا نیز دیگر آن قدرت و توانایی گذشته را ندارد، تصریح کرد: در برهه ای از زمان سران ظلم با سفر به کشورهای عربی مثل عربستان ژست و حالت اقتدار به خود می گرفتند ولی امروز عکس های کاریکاتوری رئیس جمهوری آنان منتشر می شود.

 

سرلشگر سلامی ادامه داد: سیمای پریشان اسرائیل و آمریکا و خبر شکست و فروپاشی دولت های ظالم برای همگان مشهود است و بزودی خبرهایی از شکست ظلم و ستم را می شنویم.

وی با اشاره به قدرت نظامی اسرائیل در گذشته، تصریح کرد: امروز افول آنان به قدری است که عقب نشینی داشته و نمی توانند در برابر قدرت فلسطینی ها و تجهیز آنان در کرانه باختری بشوند.

 

به گفته فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اروپا هم به دنبال تغییر مبادلات خود از دلار به پول دیگر بوده و نفعی از پناهنگی آمریکا نمی برد.

وی خاطرنشان کرد: دنیا به ظلم و ستم این دولت های ظالم پی برده اند و به دنبال جدایی از آن ها هستند و بزودی قدرت آزادی خواه در جهان مسلط و سران این کشورهای ظالم به بدبختی خواهند افتاد.

 

سرلشگر سلامی با بیان اینکه توطئه های غرب برای ایران اثری نداشت، اذعان کرد: در ایجاد یک جنگ شناختی، فرهنگی، نظامی و اقتصادی تمام توان خود را برای نابودی جمهوری اسلامی بکار گرفتند اما نتیجه ای جز شکست برای آنان نداشت.

وی روح فداکاری و مقاومت نهادینه شده در بین مردم ایران را سرمایه بزرگ معرفی کرد و گفت: مردم پای نظام و انقلاب ایستاده اند و به راحتی دست از آرمان ها برنمی دارند.

به اعتقاد این فرمانده سپاه، تمام آرزوهای دشمن نقش بر آب شد و آنان نتوانستند به آنچه می خواهند برسند و این توطئه گسترده هم به ضرر خودشان شد.

 

وی خاطرنشان کرد: پیروزی جامعه اسلامی نزدیک است و کابوس های خطرناک دشمنان را فرا می گیرد.

کد خبر 1261859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha