راهپیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس در آبادان برگزار شد + عکس

همزمان با سراسر کشور و جهان راهپیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس با حضور مردم ولایتمدار، انقلابی و روزه دار آبادان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، امروز جمعه (۲۵ فروردین) طی آئینی با حضور آحاد مختلف جامعه، مردم ولایتمدار، انقلابی و روزه دار آبادان راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس برگزار شد.

 

مردم آبادان ضمن دفاع از ارزش های اسلامی و آرمان های الهی بنیانگذار جمهوری اسلامی، امروز راهپیمایی خود را از مسجد حضرت امیر المومنین (ع)  آغاز کردند و تا مصلی این شهر ادامه دادند.

 

 

روزه داران آبادانی با مشتان گره کرده و شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، جنایت اسراییل جنایت آمریکاست، این همه قتل و غارت حمایت آمریکاست، از مردم مظلوم فلسطین و اقدامات رژیم کودک کش و جعلی صهیونیستی اسرائیل در اشغال قدس شریف اعلام انزجار کردند.

 

 

مرزنشینان آبادان همچنین وحدت و همدلی، حق طلبی، بصیرت و بیداری خود را به نمایش گذاشتند و خطاب به اشغالگران قدس شریف حقانیت مظلومان را فریاد زدند.

 

همچنین مردم ولایتمدار و انقلابی آبادان با حضور آگاهانه خود نشان دادند ذره‌ای مقابل دشمن و ناحقی‌ها عقب نخواهند رفت و همواره پیش قراولان دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌ها هستند.

 

 

راهپیمایان همچنین با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و الله اکبر حمایت خود را از مظلومان جهان اعلام کردند.

 

کد خبر 1261869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha