ملت ایران در راهپیمایی روز قدس شور و شعور خود را نشان دادند

کریمی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس نشان دهنده شور و شعور ملت انقلابی ایران اسلامی است، گفت: بزرگترین غاصب و دشمن مسلمانان رژیم صهیونیستی است.

محسن کریمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد،  با اشاره به حضور پرشور دانشجویان استان در مراسم احیای شب های قدر و روز قدس، اظهار داشت: در نامه 47 نهج البلاغه ذکر شده است که امام علی (ع) پس از ضربت خوردن در وصیت خود به حسنین فرمود که یاور ستمدیده و مظلومان و دشمن ستمگر باشید.

 

مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان راهپیمایی روز قدس را نماد وحدت وحدت امت اسلام خواند و افزود: امروز بزرگترین غاصب و دشمن مسلمانان قطعا رژیم ظالم و سفاک صهیونیستی است.

 

وی ادامه داد: بر هرمسلمان و انسان آزاده ای واجب است که تا ریشه کن شدن این جرثومه فساد به مبارزه تا محو شدن غده سرطانی این رژیم غاصب ادامه دهد.

 

کریمی بیان کرد: ملت ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس شور و شعور خود را نشان دادند که همانند اوایل انقلاب اسلامی مساله فلسطین موضوع اصلی ملت ایران می باشد و گذشت زمان هیچ خللی در اراده مردم عزیز و شریف وارد نکرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی و آحاد دانشجویان که همواره به عنوان موذن جامعه شناخته می شوند نیز در لیالی قدر و روز قدس با حضور معنا دار و تاثیرگذار در محافل نخبگانی و مارسم های عمومی دوشادوش ملت بزرگ و قهرمان ایران حضور یافته و بیعت خود را با انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

کد خبر 1262015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha