ماه رمضان فرصتی برای توسعه و تعمیق فرهنگ نماز و قرآن بین نسل نو است

حجت الاسلام چراغی، به ظرفیت ماه مبارک رمضان برای ایجاد تحول درونی و ترویج ارزش های دینی اشاره کرد و گفت: ماه رمضان فرصتی برای بهره گیری، توسعه و تعمیق فرهنگ نماز و قرآن در بین نسل نوجوان و جوان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، امروز(26فروردین)، در نشست با مسئولین فرهنگی استان در رابطه با ماه مبارک رمضان و اقامه نماز، اظهارداشت: ماه رمضان از جمله ماه های مبارکی است که در آن مسلمانان به نوعی تحول درونی دست می یابند و در نتیجه این تحول، فضای زندگی مسلمانان با تفاوت های محسوس و مثبتی روبرو می شوند .

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان افزود: ماه رمضان فرصتی برای بهره گیری، توسعه و تعمیق فرهنگ نماز و قرآن در بین نسل نوجوان و جوان است.

 

وی عنوان کرد: درک مفاهیم قرآنی در به کارگیری خلاقیت دانش آموزان در جهت گسترده کردن مفاهیم آن و به کار بستن آن در زندگی بسیار تاثیرگذار است.

 

حجت الاسلام چراغی یادگیری پیام های قرآنی را مصداق هایی از تربیت درست دینی و راه روشنی برای رشد معنوی و یادگیری توأم با ایمان دانست و بیان کرد: آنچه در زمینه تربیت دینی ونمازی مد نظر است، ایجاد نگرش و انگیزش صحیح در زندگی واقعی می باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: از ظرفیت های فرهنگی استان در جهت تبیین و ترویج ارزش های دینی و تربیت دینی نسل جوان و نوجوان باید استفاده شود.

کد خبر 1262086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha