۲۵ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند نهبندان توزیع شد

۲۵ سری جهیزیه به ارزش ریالی ۶۲۵ میلیون تومان به همت قرارگاه عملیاتی شهید ناصری و مشارکت بنیاد کرامت آستان قدس رضوی بین نوعروسان نیازمند نهبندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی،  ابوالفضل ایروانی شامگاه (26 فروردین) در مراسم توزیع 25 سری جهیزیه بین نوعروسان شهرستان نهبندان اظهار کرد: در یک زندگی مشترک آسایش و آرامش اولویت دارد که باید مراقبت شود.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه در اوایل ازدواج کاستی های زیادی وجود دارد، افزود: تا چندی پیش همین امکانات حداقلی هم نبود اما به لطف این انقلاب امکانات زیادی مهیا شده است و تنها باید آسایش و آرامش را کسب کنیم.

 

ایروانی تصریح کرد: با درک همدیگر و در کنار هم بودن در زندگی، می توان در کنار آرامش، آسایش را کسب کرد، در دورانی که زندگی درگیر آسیب های اجتماعی فراوان شد، مقام معظم رهبری با ارائه سبک زندگی ایرانی اسلامی، برای مردم الگو تعریف کردند.

 

وی برگزاری مراسم توزیع جهیزیه در جوار شهدای گمنام را یک جشن متفاوت عنوان کرد و افزود: باید در کنار شهدای گمنام عهد ببندید تا آرامش یکدیگر را تامین کنید.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه برخی مسئولان دلسوز برای ایجاد یک کانون زندگی موفق به صورت جهادی گام بر می دارند، گفت: همسران باید مسئولیت پذیر بوده و در قبال خانواده و هویت جدید خود حساس باشند.

 

گفتنی است مراسم توزیع 25 سری جهیزیه بین نوعروسان نهبندان با حضور امام جمعه و خادمیاران رضوی در گلزار شهدای گمنام شهر نهبندان برگزار شد.

 

این تعداد جهیزیه که به همت قرارگاه عملیاتی شهید ناصری و مشارکت بنیاد کرامت آستان قدس رضوی تهیه شده بود که ارزش ریالی هر سری جهیزیه که شامل یخچال، فرش، اجاق گاز، ماشین لباس‌شویی، جارو برقی، پتو، ظروف قابلمه چینی، قاشق و چنگال می‌شود 25 میلیون تومان است.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1262124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha