بیش از ۵۰  پایگاه قرآنی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی راه اندازی می شود

رضایی گفت: در راستای اجرای طرح « هرمسجد یک پایگاه قرآنی» ۵۸ پایگاه قرآنی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی راه اندازی می شود.

محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) ۵۸ پایگاه قرآنی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی راه اندازی می شود.

وی افزود: رصد و اریابی عملکرد کانونها و گزارشهای ثبت شده در سامانه بچه های مسجد از جمله عوامل مهم انتخاب کانون بعنوان پایگاه قرآنی بوده است و کانونهایی که عملکرد بهتری از لحاظ کمیت و کیفیت فعالیت داشته باشند به عنوان کانون  برتر معرفی خواهند شد.

رضایی  با بیان اینکه از این تعداد بیشترین مورد از شهرستان میاندوآب بوده، گفت: همچنین از شهرستان های خوی، نقده، ارومیه، تکاب، چایپاره، شوط و سلماس نیز کانون های فعالی در حوزه فعالیت های قرآنی دارند که در صورت تایید بعنوان پایگاه قرآنی انتخاب می شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی هماهنگی گفت: کانون های فرهنگی و هنری می توانند با ایجاد اتباط مفید و مستمر با امام جماعت مسجد و هئیت امنا، ارتباط با کانونهای همجوار جهت اجرای برنامه های مشترک و به اشتراک گذاشتن ظرفیتها  و با برنامه ریزی و اطلاع رسانی منظم و موثر از کانون های منتخب در این طرح باشند.

وی با بیان اینکه اجرای فعالیت های قرآنی در ابتدای سال و همزمان با ماه رمضان از مطالبه های رهبری بوده، ادامه داد: اجرای طرح «هر مسجد يک پايگاه قرآني» یکی ا برنامه های شاخص ستاد در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) است.

کد خبر 1262194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha