محفل انس با قرآن با تلاوت دهه نودی ها در خنداب برگزار شد

یادگاری از برپایی محفل انس با قرآن کریم با تلاوت نونهالان و جوانان در مسجد صاحب الزمان (عج) خنداب خبر داد.

محسن یادگاری، ضمن گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان و تاکید بر تبیین فرهنگ و معارف قرآنی در این ماه پر خیر و برکت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی گفت: ماه رمضان ماه نزول قرآن است و هر چه در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در این ماه تلاش کنیم کم است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای، مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) خنداب با اشاره به اینکه این کانون فعالیت های گسترده ای را در راستای ترویج فرهنگ قرآنی از ابتدای سال و همزمان با ماه مبارک رمضان انجام داده است، افزود: برگزاری محفل انس با قرآن کریم از جمله این برنامه ها بوده است.

وی با اشاره به اینکه محفل انس با قرآن با حضور برادران و خواهران پرشور قرآنی در مسجد حضرت صاحب الزمان عج خنداب به ویژه اعضای جوان و نوجوان کانون برگزار شد، افزود: در این مراسم حضار از تلاوت نونهالان و جوانان بهره مند شدند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای در ادامه با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در این محفل نورانی از بیانات تفسیری و اخلاقی استاد مرتضی یادگاری نیز بهره مند شدند، ادامه داد:  این محفل نورانی همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار شد و مومنان روزه دار پس از اقامه نماز اول وقت مغرب و عشا بر سر سفره افطاری ساده در مسجد نشسته و میهمان خیرین و نیکوکاران مسجدی بودند.

کد خبر 1262238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha