۴۰۶ هزار بسته معیشتی و افطاری ساده در خراسان جنوبی توزیع شد

مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی از توزیع ۴۰۶ هزار و ۶۵۲ بسته معیشتی، پرس غذا و افطاری ساده در قالب طرح اطعام مهدوی از ابتدای ماه رمضان تاکنون و جذب یک هزار و ۷۴۶ حامی در شب‌های قدر برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی، محمد عرب گفت: از ابتدای ماه رمضان ۴۰۶ هزار و ۶۵۲ بسته معیشتی، پرس غذا و افطاری ساده به ارزش ۲۲۷ میلیارد و ۶۶۷ میلیون ریال در قالب طرح اطعام مهدوی بین نیازمندان توزیع شد.


وی ادامه داد: از این تعداد ۱۲ هزار و ۱۳۵ بسته معیشتی، ۲۵۰ هزار و ۲۸۰ پرس غذای گرم و ۱۴۴ هزار و ۲۳۷ مورد افطاری ساده بوده است.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با اشاره به ثبت نام یک هزار و ۷۴۶ حامی برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین در شب‌های قدر افزود: شب نوزدهم ۴۵۷ نفر، شب بیست و یکم ۶۵۲ نفر و شب بیست و سوم ۶۳۷ نفر حمایت از فرزندان ایتام و محسنین خراسان جنوبی را بر عهده گرفتند.


عرب ادامه داد: این تعداد حامی حمایت از ۲ هزار و ۳۸۹ یتیم و فرزند محسنین (فرزندان دارای پدر از کار افتاده و نیازمند) را برعهده گرفتند.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با اشاره به برپایی ۵۵ پایگاه حامی یابی برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین در شب‌های قدر افزود: از این تعداد ۱۲ پایگاه در مکان های مذهبی سایر استان ها مستقر بود که در مجموع ثبت نامی ها ۶۵۳ حامی با تخصیص ۸۰۰ فرزند مربوط به استان های خراسان رضوی، قم و تهران بوده است.


عرب ضمن دعوت از مردم نوع‌دوست و خیر برای مشارکت در طرح‌های کمیته امداد در ماه رمضان در کمک به ایتام و خانواده‌های محروم گفت: مردم نوع‌دوست و نیکوکار می‌توانند با مراجعه به دفاتر امداد و مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد، مراجعه به سایت امداد، شماره‌گیری کد دستوری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷* و یا شماره کارت  ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۸۸۹۰ کمک‌های خداپسندانه خود را به این امر خیر اختصاص دهند.

 

 

کد خبر 1262297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha