توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و محرومان

نوروزی گفت: سال گذشته، ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و محرومان شناسایی شده این شهرستان توزیع شد.

محسن نوروزی- مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: بسته های معیشتی شامل اقلام مواد غذایی برنج، روغن، ماکارانی، رب، سویا و حبوبات بود که ارزش هر بسته، چهار میلیون ریال برآورد شده است.

وی خاطرنشان کرد: طی مدت یاد شده با مشارکت خیرین و جمعیت داوطلبان هلال احمر این شهرستان در مجموع، دو میلیارد ریال بسته معیشتی بین خانوارهای محروم و شناسایی شده که با مراجعه به این سازمان ثبت نام کرده بودند، توزیع شد.

نوروزی عنوان کرد: توزیع اقلام مواد غذایی، میوه و بسته های معیشتی به مناسبت های مذهبی، اعیاد، شب یلدا با هدف کمک های انسان دوستانه و رفع بخشی از مشکلات و دغدغه معیشتی این قشر انجام شد.

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان شیروان ضمن قدردانی و تشکر از کمک های خیرخواهانه مردم و نیکوکاران به این سازمان بیان کرد: این سازمان جهت رفع محرومیت و کمک به نیازمندان آمادگی جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی شامل کالا، مواد غذایی، البسه و غیره را دارد.

نوروزی اضافه کرد: علاوه بر کمک های معیشتی و اقلام مواد غذایی توسط نیکوکاران این شهرستان در طول سال، کمک هزینه درمان و خرید دارو و تجهیزات برای بیماران و خانواده های مستمند و بی بضاعت صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: امید است این سازمان با اهداف بشردوستانه و خیرخواهانه بتواند خدمات خوبی در این راستا ارائه دهد.

چهار هزار نفر عضو جمعیت هلال احمر شیروان هستند.

 

کد خبر 1262302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha