تدارک  ۵۰ کانون فرهنگی هنری در بزرگداشت پنجم اردیبهشت

حجت الاسلام آیین پرست گفت: بیش از ۵۰ کانون فرهنگی هنری در شهرستان طبس جهت بزرگداشت پنجم اردیبهشت ماه سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس، برنامه های مختلفی را تدارک دیده اند.

حجت الاسلام مهدی آیین پرست-رابط کانون های فرهنگی هنری طبس-در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: پنجم اردیبهشت ماه یادآور روزی تاریخی است که در آن آمریکا در صحرای طبس با شکستی مفتضحانه مواجه شد.

 

وی ادامه داد: بیش از ۵۰ کانون فرهنگی هنری در شهرستان طبس جهت بزرگداشت پنجم اردیبهشت ماه سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس، اجرای برنامه های مختلفی را تدارک دیده اند.

 

رابط کانون های فرهنگی هنری طبس با اشاره به اجرای طرح تلاوت نور گفت: در راستای بزرگداشت پنجم اردیبهشت ماه مقرر شده است تا طرح تلاوت نور و اهدای ثواب آن به امام راحل و شهید بزرگوار محمد منتظرقائم در کانون های فرهنگی هنری طبس اجرا شود.

 

حجت الاسلام آیین پرست بیان کرد: برگزاری مسابقه پیامکی با موضوع پنجم اردیبهشت و شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس توسط نمایندگی ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان جنوبی به خصوص شهرستان طبس در دستور کار قرار دارد.

 

وی در پایان گفت: مراسم گرامیداشت این روز بزرگ و تاریخی در شب و روز پنجم اردیبهشت در سطح مساجد شهرستان با همکاری دیگر ارکان مسجد برگزار خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 1262338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha