کانون های فرهنگی وهنری  به مراکز جذب جوانان و رشد جامعه در حوزه های مختلف تبدیل شوند

هاشم علیدادی با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری در زمینه هنر فعالانه تر عمل کنند، گفت: کانون های فرهنگی وهنری به مراکز جذب جوانان و رشد جامعه در حوزه های مختلف تبدیل شوند.

هاشم علیدادی یک هنرمندانقلابی مسجدی  سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: وضعیت شعر در سیستان و  بلوچستان روبه رو رشد است اما باید شاعران ما بیشتر دیده شوند و با شاعران برتر در مرکز و دیگر  استانهای شاعر پرور  ارتباط و تبادل علمی داشته باشند.

 

این هنرمند انقلابی مسجدی سیستان و بلوچستان یادآور شد:  اشعار شاعران ما در سیستان در مقایسه با اشعار شاعران در مرکز قوی و برابری می کند و این نشان می دهد که شعر در استان ما می تواند رشد کند و جایگاه اصلی خودش را   بهتر از این پیدا کند و از اتفاقاتی که در گذشته می افتاد و فقط اساتید در محافل و مجالس شعر می گفتند به سمتی برویم که جوانان شعر بگویند.  

 

علیدادی با بیان اینکه به  برکت انجمن آزاد سرور سیستان،  آینده شعر سیستان رشد و نوجوانان و جوانان زیادی در دل این انجمن کشف خواهند شد، گفت: اولین باری که وارد مسجد شدم توسط یکی  از دوستان بود که برای اولین بار اذان گفتم به طوری که دست و پای ام می لرزید؛ پس از گذشت زمان زیارت عاشورا می  خواندم و به مسجد وابسته شدم و این به برکت حاج آقایی از کاشان بود که  جذب مسجد شدم؛  جذب جوانان و نوجوانان فوت و فونی است که  کانون های فرهنگی و هنری از آن برخوردار هستند. 

 

وی برای کشف استعدادهای هنری از دل مساجد با کانون های فرهنگی وهنری اعلام همکاری کرد و گفت:  بچه های مسجدی را به سمت هنر، آیین ها و سنت های خودمان ببریم.

 

 این هنرمند انقلابی مسجدی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی و هنری در زمینه هنر فعالانه تر عمل کنند، تصریح کرد: کانون های می توانند به مراکز جذب جوانان و رشد جامعه خودمان در حوزه های مختلف تبدیل شوند.

کد خبر 1262492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha