بازگشت ۵۰مجموعه تولیدی به چرخه تولید| سال گذشته ۹درصد افزایش اشتغال در مازندران داشتیم

حسینیان با بیان اینکه رفع موانع تولید، گرفتاری‌های حوزه صنعت و کارگران به منظور گره‌گشایی از کار کارگران و کارفرمایان ماموریت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا است، گفت:سال گذشته از تعطیلی ۵۰ مجموعه تولیدی خرد و کلان جلوگیری شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سیدجوادحسینیان- مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا-امروز(۳۰فروردین) در حاشیه بازدید حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر رعایتی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا از خط تولید شرکت های پویاآیش مازند و مجموعه صنعتی ایران خودرو شهرک صنعتی رجه بابل که به مناسبت هفته بسیج کارگری و در راستای تحقق شعار سال رهبری انجام شد، اظهار کرد: سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا اقدامات موثر و منسجمی در حوزه های فرهنگی ، آموزشی، ورزشی و امید آفرینی بین جامعه هدف را طرح ریزی کرده است.

 

وی به ورود این سازمان برای رفع موانع تولید و گره گشایی از مشکلات کارگران و کارفرمایان اشاره کرد و افزود: برگزاری شیفت ایثار و پنجشنبه های تولید در راستای تحقق این ماموریت در حال اجراست.

 

حسینیان با بیان اینکه سال گذشته ۳۰۰مرکز تولیدی و شرکت از سوی سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا مورد بازدید قرار گرفت، گفت: ۵۰تعداد از این بازدید ها به رفع موانع تولید و بازگشت این مراکز به چرخه تولید ختم شد.

 

وی به کاهش نرخ بیکاری در استان اشاره کرد و افزود: سال گذشته ۹درصد افزایش اشتغال را در این خطه از شمال کشور شاهد بودیم.

کد خبر 1262667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha